منو

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:بیش از ۹۰درصد از بودجه دربین استان ها توزیع نمیشود

بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته، حتی بودجه سال ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از این ۸۴۱ هزار میلیارد تومان که در بودجه مصوب شده است بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان آن بین استان ها توزیع نمی شود

۰۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ، صبح امروز علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه خود به شهرستان رفسنجان در زمینه بررسی مشکلات حوزه راه ها در فرودگاه رفسنجان در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از این سفر است بتوانیم گره ای از گره های منطقه را باز کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد بودجه از سنوات گذشته، حتی بودجه سال ۱۴۰۰ در مرکز متمرکز است و از این ۸۴۱ هزار میلیارد تومان که در بودجه مصوب شده است بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان آن بین استان ها توزیع نمی شود عنوان کرد:بنابراین با حضور نمایندگانی از شرکت آب و فاضلاب، وزارت نیرو، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولین که در بحث زیرساخت ها و طرح های هادی و … فعالیت و وظایفی دارند بازدید هایی انجام خواهد شد.

نیکزاد در اخر اذعان کرد: روال این است که هر یک ماه تصمیماتی که در سفر ها می گیریم رصد می شود و امیدواریم با همت بالای نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی امروز بتوانیم به ۵، ۶ مورد از مشکلات این حوزه رسیدگی کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.