منو

احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه: 40 درصد از اشتغالزایی شهرستان رفسنجان توسط مجتمع مس سرچشمه انجام شده

40 درصد از اشتغالزایی شهرستان رفسنجان توسط مجتمع مس سرچشمه انجام شده و هم اکنون بالای 300 هزار تن تولید مس محتوا در برنامه داریم که امسال تولید 280 هزار تن مس کاتدی در کل کشور در برنامه است.

۰۳ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه در نشست بررسی مشکلات شهرستان های انار و رفسنجان با اشاره به اینکه تولید مجتمع مس سرچشمه همزمان با آزادسازی خرمشهر یعنی سوم خرمشهر 1361 بود بیان کرد: 40 درصد از اشتغالزایی شهرستان رفسنجان توسط مجتمع مس سرچشمه انجام شده و هم اکنون بالای 300 هزار تن تولید مس محتوا در برنامه داریم که امسال تولید 280 هزار تن مس کاتدی در کل کشور در برنامه است.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با توجه به اینکه دو هفته قبل کارخانه مواد شیمیایی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان کلنگ زنی شد اذعان کرد: با راه اندازی این کارخانه تمامی مواد شیمیایی که در حوزه مس مورد نیاز است تولید و با این تولید داخلی از خروج ارز جلوگیری و موجب اشتغالزایی می شود.

حسین احمدی با اشاره به اینکه در مجتمع سرچشمه 30 هزار میلیارد تومان پروژه را برنامه ریزی کردیم تصریح کرد: در چند سال آینده به بهره برداری می رسند و باعث ارزش افزوده در مس کشور خواهد شد در حوزه اشتغال هم اتفاقات خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای حفظ و ارتقا جهانی جایگاه ایران در حوزه مس تلاش داریم ضمن اینکه در حوزه معادن تقریبا جزو 10 کشور دنیا هستیم و در حوزه تولید هم که کالای استراتژیک مس را تولید می کنیم تا رتبه جهانی و را داشته باشیم.

در اخر گفت: امسال اگر فروش بالای 35 هزار میلیارد تومان مس را رقم بزنیم گویای ظرفیت خوب مس در حوزه تولید و توسعه کشور خواهد بود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.