منو

طرح ویژه پلیس دربرخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران

فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرح ویژه پلیس در برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داد

۲۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمدمهدی کریمی اظهار داشت : در حاشیه اجرای مراسم رژه موتوری که به مناسبت گرامی داشت سالروز ۲۲ بهمن در سطح شهر برگزار شد،در پی تماس های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت و‌آلودگی صوتی توسط موتورسیکلت سواران ، اجرای طرح برخورد با موتوسیکلت سواران متخلف در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در همین راستا تعداد۲۲ دستگاه موتورسیکلت که با انجام حرکات نمایشی ومخاطره آمیزو تولید آلودگی صوتی داشتند را توقیف و‌روانه پارکینگ شدند، ادامه داد: در صورتی که هریک از موتورسیکلت سواران مرتکب یک یا چند مورد از تخلفات رانندگی شده و از سوی مأموران رویت شوند، نسبت به اعمال قانون این وسایل که از جریمه نقدی تا توقیف موتورسیکات را شامل می شود، اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان این که متأسفانه انجام برخی از تخلفات و قانون گریزی از سوی برخی از موتور سیکلت سوارها افزایش یافته است ، اظهار کرد: مردم و دیگر شهروندان در این زمینه دغدغه‌های دارند که به جا و به حق بوده و خواستار برخورد با این تخلفات هستند. در همین راستا نیز برخورد پلیس با این تخلفات بدون اغماض خواهد بود‌ و از شهروندان خواستند تا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی مراتب را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ اطلاع دهند .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.