منو

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:کرونا ویروس در سه سال اینده با ما همراه خواهد بود/برای قطع زنجیره کرونا در دنیا به ۱۲ میلیارد دوز واکسن نیازمندیم

بیماری کرونا با ما همراه خواهد و تقریبا ۶۰ درصد از جمعیت دنیا باید دوبار واکسیناسیون شوند یعنی ۱۲میلیارد دوز واکسن باید تولید شود که اگر از تمام امکانات دنیا استفاده کنیم بعید است این مقدار دوز تولید شود.

۲۳ بهمن ۱۳۹۹


سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان های رفسنجان و انار ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت:مردم شهرستان رفسنجان نقش چشمگیری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و استان کرمان جز استان های پیشتاز در زمینه ارمان های انقلاب اسلامی بوده است .

وی باتوجه به سخنان شهید سلیمانی که اگر در اداره کشور از مردم استفاده میکردیم موفق بودیم بیان کرد: موفقیت طرح شهید سلیمانی بخاطر مردمی بودن این طرح است ،از اعتبارات دولتی در طرح شهید سلیمانی استفاده نشده است و اگر در جهت رفع مشکلات به مردم مراجعه میکردیم مشکلات رفع میشدند و معجزه میشد .

قاضی زاده هاشمی افزود :بیماری کرونا با ما همراه خواهد و تقریبا ۶۰ درصد از جمعیت دنیا باید دوبار واکسیناسیون شوند یعنی ۱۲میلیارد دوز واکسن باید تولید شود که اگر از تمام امکانات دنیا استفاده کنیم بعید است این مقدار دوز تولید شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت :تعدادی از کشور های خارجی تقاضای خرید واکسن ایرانی را داشتند ،ما توانایی تولید واکسن برای جمعیت داخل ایران را نداریم ، کرونا ویروس در سه سال اینده با ما همراه خواهد و باید تجارب را ثبت کنیم و کار های عملی در زمینه این ویروس انجام دهیم .

وی ادامه داد :باتوجه به اینکه ویروس کرونا درمان ندارد مدیریت دنیا محک خواهد خورد و مولفه های دیگری در کنترل این ویروس تاثیر خواهد داشت .

در اخر با توجه به اینکه مردم ایران مردمی خیر و اجتماعی هستند خاطر نشان کرد:محدودیت سازی و انضباط اجتماعی نقش بسیار مهمی در کنترل و قطع زنجیره کرونا خواهند داشت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.