منو

ربیعی: سنگین ترین بازی ما مقابل گل گهر رقم خورد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:‌ سنگین ترین بازی ما مقابل گل گهر رقم خورد.

۱۶ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به امیر قلعه نویی به خاطر ساخت این تیم منسجم تبریک می‌گویم. یکی از سنگین ترین بازی‌های ما بود. بازی را انتحاری و با سه مهاجم شروع کردند. با انواع توپ‌ها از کنار و عمق برای این سه مهاجم که خیلی خط دفاع ما را تحت فشار قرار داد. در نیمه دوم تغییر روش دادند. 

سرمربی مس رفسنجان گفت:‌ در نیمه دوم با آمدن عاشوری و ابراهیمی به 2-4-4 خودشان و رفتن به کناره ها و ارسال های زیاد و خطرناک برگشتند. به قلعه نویی خسته نباشید می گویم و به مجموعه گل گهر بابت داشتن این مرد و مربی بزرگ تبریک می‌گویم.

وی افزود: در ابطه با تیم خودمان، در همان مدار برنامه ریزی خودمان جلو می رویم. به بازیکنانمان به خاطر ریتم منظم دفاعی خسته نباشید و خداقوت می گویم. رشادت و توانمندی درلحظات مختلف بازی از لحاظ استراتژی که مدنظرم بود صورت گرفت و بازیکنان جایگزین هم در این مدار بودند. برنامه ما این بود که بازی به تایم آخر بازی بکشانیم و می توانستیم در انتهای مسابقه روی یکی دو ضد حمله به گل برسانیم که بد شانس بودیم.

ربیعی گفت: به داود نوشی صوفیانی خسته نباشید می گویم با یک سیو فوق العاده کمک کرد یک امتیاز دشت کنیم. سعی می کنیم این روند را حفظ کنیم. در ابتدای سال به استقلال و گل گهر باختیم اما حالا از آن ها دو امتیاز گرفته ایم. ریتم ما بهتر شده و مردم رفسنجان هم به داشتن چنینی تیمی باید ببالند. افتخار می کنیم به مجموعه خوبی که داریم. مس و گل گهر افتخارات استان کرمان هستند و این می تواند نوید بخش یک قطب جدید در آبنده فوتبال ایران باشد.

سرمربی مس در مورد تعویض آذرباد عنوان کرد: ما برای هر بازی برنامه ریزی و تاکتیک خودمان را داریم. شش بازیکن خیلی خوب در مرکز زمین داریم. ما بر مدار استراتژی هر بازی سعی می کنیم از افراد مختلف در دقایق مختلف استفاده کنیم. آذرباد وقتی وارد زمین شد چون برنامه حضو از منطقه چپ دفاعی  گل گهر داشتیم و چندین بار توسط او و علیرضا نقی زاده دبل کردیم و دور زدیم و وارد شدیم. این برنامه 20 دقیقه پایانی ما بود و همه کارشان را خوب انجام دادند.

وی افزود: مهدی کیانی هم با اینکه 10-11 هفته بازی نکرده بود، به نظرم خیلی مفید و بسیار با تجربه عمل کرد. میثم نقی زاده هم هافبک خیلی خوبی است. خوشحالم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه دارم. سعی کردم رفته رفته از مس رفسنجان را تیم‌تر کنم و از این بابت به همه خسته نباشید می گویم.

ربیعی در مورد آینده تیم مس رفسنجان گفت: مجموعه به دلیل اینکه پارسال برنامه سه ساله برای صعود داشت خوشحالم این برنامه را یکساله محقق کردم. پروژه های فنی زمانبر هستند. یک تیم که از دسته یک به لیگ برتر می آید هیچ وقت قرار نیست در ابتدا خوب باشد. اگر در ابتدا خوب باشد باید شک کنید چون قطعا در ادامه مسیر می افتد. این در دنیا اثبات شده است. ما رفته رفته کار فنی می‌کنیم. 5 هفته گل نزدیم ولی آمدیم با تیمی که داشتیم و وحدتی که ایجاد کردیم و با مدیریت خوب الان شیرینی آن میوه صبر را می‌چشند. 

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: پای مس صبوری کردم. با اینکه در زمانی که تیم ما در مرحله خوب بود صحبت هایی با من برای تیم های دیگر شده بود اما چون مودت من با مجوعه مس برقرار است، آینده را به خدا می سپاریم. نمی توانیم آینده را دقیق پیش بینی کنیم اما دورنما را می توانیم ترسیم کنیم. امیدوارم برنامه های من با مجموعه مس قبول شود که شرایط همکاری ما برای آینده بهتر شود.

وی افزود: از اصحاب رسانه تشکر می کنم و بابت عدم حضورم در نشست خبری پیش از بازی عذخواهی می‌کنم. خودتان دلالیش را بهتر می دانید. اهل گلایه نیستم. برای مجموعه گل گهر و مدیریت آن بسیار احترام قائلم. امیر قلعه نویی استاد من است و به من لطف دارد. مطمئنم گل گهر با او آینده خوبی دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.