منو

بازارچه عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در کرمان

۱۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش ایستار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمود ایرانمنش، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرمان گفت: احداث بازارچه دائمی برای زنان سرپرست خانوار یکی از دغدغه‌های شهردار و خواسته‌های مردم کرمان است که در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیر احداث آن هستیم.

او افزود: طی نشست‌های متعدد با شهردار کرمان و بازدید‌های انجام شده با شهرداری منطقه سه زمینی در منطقه سه شهری برای اجرای این پروژه جانمایی شده است.

ایرانمنش تصریح کرد: پس از نهایی شدن زمین این پروژه، اخذ مجوز‌های آن به زودی انجام خواهد شد.

او با اشاره به اینکه برای احداث این بازارچه نیاز به مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی داریم، افزود: پس از نهایی شدن زمین، طی فراخوانی از تمامی سرمایه گذاران متقاضی در این امر دعوت به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کرمان تصریح کرد: اجرای این پروژه فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود، زیرا در ادامه کار ساخت چند بازارچه دائمی دیگر در سطح شهر کرمان در دستور کار است.

ایرانمنش هدف از این اقدام را ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و ساماندهی آن‌ها در یک مکان مشخص عنوان کرد و افزود: در این بازارچه تمامی تولیدات زنان سرپرست خانوار شامل صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.