منو

ادای وظیفه به دور از حاشیه

فرماندار رفسنجان :وظیفه داریم در مدتی که مسئولیتی بر عهده ما است به دور از حاشیه وظیفه هایمان را در قبال مردم شهرمان ادا کنیم .

۲۸ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،صبح امروز مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در آیین معارفه مهندس محمد مختاری به عنوان شهردار رفسنجان بیان کرد :ما وظیفه داریم در مدتی که مسئولیتی بر عهده ما است به دور از حاشیه وظیفه هایمان را در قبال مردم شهرمان ادا کنیم .

وی با اشاره به اینکه سعی کنیم حاشیه ساز نباشیم و وارد حاشیه نشویم عنوان کرد:همچون انسان هایی که برای اصلاح امور تلاش کردند گام برداریم ،زیبنده ی هر شیعه است که از امام علی (ع)پیروی کند و باور کنیم انسان های وجود دارند که تلاش میکنند در کار هایشان تقوای الهی داشته باشند .

هرندی افزود:باور کنیم در دنیای پر از حاشیه و هیاهو انسان هایی وجود دارند که تلاش میکنند،فضا را برای خدمت به مردم گشاده تر کنیم وجامعه همیشه با یک مدار و نظر اداره نخواهد شد .

فرماندار رفسنجان باتوجه به اینکه نا امید کردن مردم از ادراه کردن کشور توسط فرزندانشان شایسته نیست اظهار کرد:باور کنیم افراد بسیاری دوست دارند با تعاون و همدلی کشور و دنیا را اداره کنند،عقلا باید جلوی خون ریزی و جنگ را بگیرند،باید برای اداره کردن یک مجموعه نقاط مشترک را تقویت کرد وما شهیدانی داریم که برای سعادت بشریت از جان خود گذشتند .

وی افزود : میتوان از شهید حاج قاسم سلیمانی پیروی کرد،باور کنیم هیچ کس از مریخ ،مشتری و کشور دیگری دلسوزانه برای اداره کشور نخواهد امد و بخاطر موضوعات کوچک ذهن مردم و مسئولین را آشفته نکنیم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.