منو

ربیعی:قطعانبود ۶،۵ بازیکن در بازی فردا تیم را اذیت خواهد کرد

می‌دانیم بازی سخت و پیچیده‌ای در مقابل تیم سایپا خواهیم داشت.

۲۱ فروردین ۱۴۰۰


به گزارش ایستار، محمد بیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی در مقابل سایپا با توجه به اینکه هفته پیش در مقابل تراکتور سازی تبریز چندین بازیکن نداشتیم بیان کرد: فکر می‌کنم با همه این مسائل بازی خوبی ارائه دادیم، طبیعی است که در تبریز مقابل تراکتور بازی کردن سخت است، در آن بازی به دنبال از کار انداختن مهره‌های جلویی تراکتور بودیم که موفق هم شدیم و همچنین کسب یک امتیاز در تبریز امتیاز بدی نیست برای تیم ما نخواهد بود هرچند که می‌توانست ایده‌آل‌تر باشد.

ربیعی با توجه پیک بسیار بالای کرونا افزود : تیم ما و بسیاری از تیم‌ها به علت ویروس کرونا در شرایط فوق‌العاده خاص قرار داریم، از همه می‌خواهم برای سلامت کل جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند و دو نفر از بازیکن‌مان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بازی فردا حضور نخواهند نداشت که امیدوارم زودتر به تیم اضافه شوند.

سر مربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه سایپا تیم خیلی خوبی است گفت:ابراهیم صادقی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که یکی از سرمایه‌های باشگاه سایپا است ،می‌دانیم بازی سخت و پیچیده‌ای با این تیم خواهیم داشت و مطمئن هستم بچه‌‌ها مقابل این تیم با همت و تلاش و رعایت برنامه‌‌های تاکتیکی کار می‌کنند.

ربیعی با اشاره به اینکه در بازی فردا محمد قاضی و محمد انصاری را قطعاً در اختیار نخواهیم داشت تاکید کرد: نورمحمدی را بخاطر مصدومیت بلند مدت در بازی فردا به طور کامل نخواهیم داشت، نبود 5،6 بازیکن ما را خیلی اذیت خواهد کرد و امیدوارم با نگاه مثبت در مسیر تاکتیکی خود بهترین نتیجه را بگیریم.

محمد ربیعی در پایان گفت : از تیمم می‌خواهم که نهایت دقت و همت را برای پروژه مهمِ «تیم بودن» در بازی فردا انجام بدهند تا بتوانیم دل مردم رفسنجان و هواداران‌مان را در این شرایط سخت شاد کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.