منو

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان : جای شهید اوینی ها در جامعه خالیست

حجت الاسلام حقانی با توجه به اینکه روایت های جهادی در جامعه ضعیف شده تصریح کرد:در ماه مبارک رمضان باید بتوانیم با یک روایت جهادی با وجود مشکلات اقتصادی مشکلات محله ها را رفع کنیم و جای شهید اوینی ها خالیست .

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰


به گزارش ایستار، صبح امروز حجت الاسلام حقانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه شورای ائمه جماعات شهرستان رفسنجان با توجه به فرمونده های مقام معظم رهبری بیان کرد:مساجد زمانی موفق خواهند بود که از زمان تولد تا فوت یک انسان تاثیر گذار باشندکه بتوانند نقش موثری را ایفا کنند ، دشمن میخواهد صبر و مقاومت مردم را کاهش دهد با جمعی کار کردن میتوانیم مشکلات اقتصادی را رفع کنیم که مردم نا امید نشوند وهمچنین در زمینه تهاجم های فرهنگی بخاطر اینکه فکر های ماورایی نداریم تاثیری نمیبینیم .

وی افزود:مقام معظم رهبری فرموندکه دستگاه های تبلیغاتی کشور رو به رشد هستند که این پیشرفت به علت تنوع و ابتکار عمل ها(حضور نیروها در بیمارستان ها، ضدعفونی معابر در زمان شیوع کرونا و کمک های مومنانه ) است .

حجت الاسلام حقانی تاکید کرد:بیشتر مشکلات ما بخاطر کم رنگ شدن مسئولیت مردم در تبلیغالت دینی است در گذشته مردم از روحانیت حمایت میکردند که سازمان تبلیغات با عث خراب کردن مسئولیت مردم نسبت به رو حانیت شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار بود سازمان تبلیغات ،تبلیغات مردمی را رشد دهد تاکید کرد :سازمان تبلیغات با بد عمل کردن جریان های مردمی را خدشه دار کرده است باید این آفتی که توسط سازمان های حکومتی اتفاق افتاده است اصلاح شود .

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با توجه به اینکه روایت های جهادی در جامعه ضعیف شده تصریح کرد:در ماه مبارک رمضان باید بتوانیم با یک روایت جهادی با وجود مشکلات اقتصادی مشکلات محله ها را رفع کنیم و جای شهید اوینی ها خالیست .

وی در اخر گفت:با ورود کمک های جریان های مذهبی در زمان کرونا نگاه جامعه پزشکی به روحانیت تغییر کرد و اعتبار روحانیت افزایش یافت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.