منو

جمالی:ازاد سازی خرمشهر فتح فتوح بود

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر(عج)گفت: روز ازاد سازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ برای ملت ایران یک فتح فتوح بود وهمچنین ازاد سازی خرمشهر بخاطر ایمان ملت ایران به خداوند اتفاق افتاد.

۰۴ خرداد ۱۴۰۰


به گزارش ایستار ،رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان (عج) حسن رنجبر عسکری شامگاه دوشنبه در ایین رونمایی از المان شهید بصیر زاده به مناسب سالروز ازاد سازی خرمشهر در دانشگاه ولی عصر (عج) عنوان کرد: امام راحل در زمینه ازاد سازی خرمشهر فرمودند ؛خرمشهر را خدا ازاد کرد و مقام معظم رهبری در این باره فرمودند؛در این روز کار آمد بودن نظام ،انقلاب و ملت نشان داده شد.

وی افزود:باتوجه به اینکه سیاست دانشگاه ولی عصر رفسنجان زنده نگه داشتن نام شهدا است در دانشگاه از نام شهدا برای نام گذاری امفی تئاتر ها استفاده کردیم و همچنین خیابان ورودی دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان به نام شهید بصیر زاده اولین دانشجوشهید رفسنجان نام گذاری کردیم.

رنجبر عسکری تصریح کرد :در هفته ی اینده مجموعه ای از پروژه های دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتتاح خواهد شد .

در ادامه این ایین مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر (عج)جمالی اظهار کرد:روز ازاد سازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ برای ملت ایران یک فتح فتوح بود ، روز پیروزی باور نکردی بود و روز بزرگ و به یاد ماندنی بود .

وی افزود:در ان زمان انقلاب تازه به پیروزی رسیده بود ،ارتش انچنانی نداشتیم و در سپاه انچنان نیرو قوی وجود نداشت اما با تلاش فراوان نیروهای بسیجی و مردمی خرمشهر از دست دشمنانی که تا دندان مسلح بودن نجات یافت .

جمالی تاکید کرد: ازاد سازی خرمشهر بخاطر ایمان ملت ایران به خداوند اتفاق افتاد ،ان زمان کسی تصور نمیکرد با وجود تحریم ها و مشکلات پیروز شویم اما کسانی که به خداوند ایمان داشتند این پیروزی بزرگ را نصیب ملت ایران کردند و امیدواریم در مسیر انقلاب قله های خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم .

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولی‌عصر(عج)گفت:راه خداوند سختی دارد مسیر انقلاب سختی است و کسانی میتوانند این مسیر را پشت سر بگذارند و پیروز شوند که ایمان قوی به نصرت الهی داشته باشند. باید خرمشهر ها و انتخاباتی را که در پیش داریم پشت بگذاریم و انقلابی که در راه ان خون جوانان بسیاری ریخته شده است را به دست صاحب اصلی اش برسانیم .

درآیین رونمایی از المان شهید بصیر زاده در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان بیان کرد:خرمشهر پس از مقاوت چهل روزه به اسارت دشمن در امد و پس یک سال و نیم توسط فرزندان امت و یاری خداوند ازاد شد. خرمشهر پس از انجام چهار عملیات ازادشد و در عملیات بیت مقدس القدس که از ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ شروع شد و تا سوم خردادماه ۱۳۶۱ ادامه داشت خرمشهر ازاد شد .

وی افزود:این پیروزی و موفقیت غرور افرین باعث شد کشور ایران در جایگاه خوبی قرار گیرد و درود میفرستم به روح تمام شهدا که برای سعادت ملتشان در مقابل مستکبرین ایستادند و جان و ازادیشان را دادند تا اتفاقات خوب رخ دهد.

فصیحی هرندی عنوان کرد:انشاءالله در انتخابات پیش رو مردم حضور حداکثری داشته باشند.هرکسی را که مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب کردند در هر جا که هستیم کمک کنیم تا شرایط زندگی مردم هر روز بهتر از روز قبل شود ومشکلاتی که دشمنان سر راه ملت قرار میدهند برداشته شود که نظام جمهوری اسلامی بتواند حق مردم زندگی در شرایط مناسبی است را ادا کنند.

در اخر گفت:خداوند به کسانی که مدیریت دارند و در تمام عرصه ها فعالیت میکنند توفیق دهد که بتوانند با تصمیم گیری ،اجرا سازی و استفاده از پتانسیل ها بهترین ها را رقم بزنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =

مطالب مرتبط
به جد پیگیر ایمنی در سرچشمه رفسنجان هستیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به برخی مسایل موجود در این مجتمع اشاره و بیان کرد: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط باید انجام شود که در این راستا تیمی هم باید تشکیل شود و در عارضه یابی کمک کند تا کل خط ممیزی و عارضه یابی شود  سپس با اولویت بندی مشکلات برطرف سازی خواهد شد؛ جان انسان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایمنی در مس سرچشمه رفسنجان ارتقا خواهد یافت

فرماندار رفسنجان با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در مجتمع مس سرچشمه که تعدادی از کارکنان بر  اثر حوادث آنجا جان خود را از دست دادند گفت: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط در این معدن انجام خواهد شد سپس بر اساس اولویت ها مشکلات در راستای ارتقا ایمنی برطرف سازی خواهد شد.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
مطالبه های دادگستری رفسنجان از معدن روباز مس سرچشمه

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: ایمنی باید رکن اساسی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باشد، پرونده هایی‌ در خصوص فوت افراد ناشی از حوادث در این مجتمع در دادگستری تشکیل شده و برخی مسایل دیگر در این مجتمع نیازمند تدابیر است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.