منو

پور محمدی:به گونه ای رفتار کنید که مردم به اصل نظام بد بین نشوند

رئیس دادگستری رفسنجان: سیاهه نمایی علیه نامزد ها انجام ندهید لزومی ندارد ابرو ببرید و نباید به گونه ای رفتار کنید که مردم به اصل نظام بد بین شوند هر شخص کارهای مثبت و منفی دارد نباید همه را زیر سوال ببرید که خود را ثابت کنید .

۱۸ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،حجت الاسلام پور محمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی عنوان کرد:خداوند در قران کریم امر میکند امانت را به اهلش بسپارید . کسی که خودش را معرض انتخاب مردم قرار می دهد با اعتقاد به بهبود بخشیدن شرایط فعلی و انجام برنامه هایش در عرصه انتخابات شرکت میکند و ابرویش را وسط گذاشته است زیرا شاید مردم آن شخص را نپسندن و یک فرد دیگر به عنوان نماینده مردم انتخاب شود.

حجت الاسلام پور محمدی تاکیید کرد:امام علی میفرمایند؛ امانت طعمه رسیدن به هدف هایتان نیست یک امانت به گردن تو است بنابراین کسی برای امانت داری نمیدود بلکه در این راه اخلاق و قانون را رعایت میکند .

وی افزود:سیاهه نمایی علیه نامزد ها انجام ندهید لزومی ندارد ابرو ببرید و نباید به گونه ای رفتار کنید که مردم به اصل نظام بد بین شوند هر شخص کارهای مثبت و منفی دارد نباید همه را زیر سوال ببرید که خود را ثابت کنید .

رئیس دادگستری گفت :چرا وعده ای که در اختیارتان نیست بدهید ؟چرا وعده توخالی بدهید؟وعده هایی که امکان عملیاتی شدن آن ها امکان پذیر است بدهید.

سرهنگ پساوند فرمانده سپاه رفسنجان در این ستاد عنوان کرد:سپاه در انتخاب پیش رو سه هدف اصلی را دنبال خواهد کرد؛ تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات است به دلیل اینکه حضور حداکثری در انتخابات برای کشور امنیت و اقتدار میاورد و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: بیان ملاک ها و معیار های فرد اصلح از دیدگاه امامین انقلاب به هیچ وجه وارد مصداق نخواهیم شد ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم ،ما سپاه پاسداران ملت هستیم و سپاه پاسداران ولایت هستیم و ما سپاه پاسداران حزب خاصی ،گروه خاصی و شخص خاصی نیستیم و در برقراری امنیت و سلامت انتخابات است کمک خواهیم کرد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.