منو

دادستان رفسنجان:۲شعبه به دادسرای رفسنجان افزوده شد

ایمان شهسواری دادستان شهرستان رفسنجان بیان کرد: در دادسرای رفسنجان باتوجه به شیوع بیماری کرونا نیاز بود کار مراجه کنندگان سریع تر انجام شود که با همکاری مدیریت دادگستری کل استان کرمان دوشعبه به شعب دادسرای رفسنجان افزوده شد و همچین به زودی در زندان رفسنجان یک شعبه برای کمک به مددجویان و خانواده‌هایشان آماده خواهدشد.

۰۶ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،صبح امروز شهسواری دادستان شهرستان رفسنجان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد:در دادسرای رفسنجان باتوجه به شیوع بیماری کرونا نیاز بود کار مراجه کنندگان سریع تر انجام شود که با همکاری مدیریت دادگستری کل استان کرمان دوشعبه به شعب دادسرای رفسنجان افزوده شد و همچین به زودی در زندان رفسنجان یک شعبه برای کمک به مددجویان و خانواده‌هایشان آماده خواهدشد.

شهسواری افزود:خوشبختانه در دادسرای رفسنجان در زمینه دو جرم ؛رانندگی بدون گواهی نامه و غیب از زندان پس از مرخصی کاملا پرونده ها الکترونیکی شده و کاغذ را حذف کردیم که باعث صرفه جویی در هزینه ها و  رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است .

دادستان رفسنجان بااشاره به اینکه سه کلانتر در شهرستان ارتباط الکترونیک با شعب دادسرای رفسنجان دارند بیان کرد:در زمینه بررسی جلسات به صورت الکترونیک دادسرای رفسنجان علاوه بر ارتباط الکترونیک با تمام دادسرای های کشور با  خارج از کشور هم ارتباط برقرار کرده است .

وی باتوجه به اینکه زیر ساخت های  پابند الکترونیک در استان کرمان فراهم شده است تاکید کرد:در شهرستان رفسنجان یک نفر که محکوم به مواد مخدر است با استفاده از پابند الکترونیک در حال سپری کردن دوران حبس است که محکومین پابند الکترونیک نمیتوانند از محدوده ی مشخص شده خارج شوند.

شهسواری دادستان رفسنجان تاکیدکرد:۳۰ سال از ساخت زندان رفسنجان گذشته است که وضعیت ساختمان و سپتیک زندان شرایط مناسبی نداشت که باهمکاری شرکت های سطح شهرستان بازسازی  زندان  شهرستان در حال انجام است که بند اول ۱۰۰ درصد و بند دوم ۸۰ درصد بازسازی شده است که به زودی بازسازی بند سوم آغاز میشود .

وی افزود:امیدواریم بتوانیم با کمک مجتمع مس رفسنجان سپتیک زندان که به طور کامل از بین رفته است و بوی نامطبوعی در آن منطقه ایجاد کرده وموجب ناراحتی برای مردم  آن منطقه شده عملیات بازسازی آن را شروع کنیم .

دادستان رفسنجان با ارشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ پرونده ورودی به دادسرای شهرستان  ۲۲۸۹۹ بوده که در سال ۱۳۹۹ به ۲۰۷۹۰ پرونده کاهش یافته است  امیدواریم کاهش پرونده ورودی در سال ۱۴۰۰ ادامه داشته باشد .

در اخر گفت: تمام تلاش ما در دادسرا کسب رضایت مردم است به همین دلیل در دفتر من و رئیس دادگستری رفسنجان به روی مردم شهرستان باز خواهد بود وامیداوریم که بتوانیم خدمات شایسته ای به مراجعه کنندگان ارائه دهیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.