منو

اردشیر سعد محمدی:باید برای نیروی انسانی شایسته هزینه کرد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد:باید نیروی انسانی شایسته را پرورش و اموزش داد ،برای آن هزینه کرد و مسیر درستی را برای پرورش آن انتخاب کرد که بتوانیم جوانانی را پرورش دهیم که مایه افتخار نظام و کشور شوند .

۰۸ تیر ۱۴۰۰


به گزارش ایستار،عصر امروز اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دو مجتمع تمام هوشمند در شهر سر چشمه بیان کرد:برای من جای مسرت و خوشحالی دارد که در این آیین شاهد ایجاد،افتتاح و شروع به کار یک مدرسه تمام هوشمند هستیم و همچنین وظیفه دارم از حسین احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان بخاطر نوع نگاهش تشکر کنم زیرا نیروی انسانی شایسته است که تحول ایجاد میکند .

وی افزود :باید نیروی انسانی شایسته را پرورش و اموزش داد ،برای آن هزینه کرد و مسیر درستی را برای پرورش آن انتخاب کرد .امیدوارم در این مدرسه هوشمند به گونه ای برنامه ریزی شود که بتواند جوانانی را پرورش دهد که مایه افتخار نظام و کشور شوند که بتوانیم در آینده از انها استفاده شایسته ای داشته باشیم .

اردشیر سعد محمدی با اشاره به اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران مسیر خوبی را طی میکند بیان کرد: در حال حاضر حدودا ۱۰۲۰۰۰میلیارد تومان پروژه را شروع کردیم و امیدوار هستیم در چهار سال آینده جز ده کشور برتر جهان در تولید مس قرار بگیریم که طی کردن مسیر درست بیانگر استفاده از نیروی انسانی شایسته است .

در اخر گفت :همه ی ما موظف هستیم نیروهای انسانی شایسته را به درستی چه در بعد علمی ،چه بعد دینی ، چه بعد اخلاقی وچه بعد تخصصی پرورش دهیم که امیدوار هستم خداوند در این راه بزرگ ما را کمک کند .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.