منو

سفر معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به رفسنجان

بخشدار مرکزی رفسنجان از سفر یک روزه معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرستان رفسنجان در روز یکشنبه سیزدهم تیرماه خبر داد.

۱۲ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، مصطفی بخشی با اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت 14 تیرماه روز دهیار، دکتر علی قربانی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به منظور افتتاح چند طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی، دیدار با بخشداران شهرستان و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان به رفسنجان سفر می کند.

وی با گرامیداشت 14 تیر روز تاسیس نهاد دهیاری، افزود: در سفر یک روزه معاون امور دهیاری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور چند طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی افتتاح شده و سپس ایشان جلسه ای با بخشداران شهرستان خواهند داشت، ضمن آنکه جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی رفسنجان با اشاره به شرایط، موقعیت جغرافیایی، اقلیم منطقه و نامتناسب بودن جمعیت درر بخش مرکزی رفسنجان، از توزیع اعتبارات برمبنای جمعیت انتقاد کرد و گفت: یکی از شاخص‌هایی که باید اصلاح شود شاخص توزیع اعتبار بر مبنای جمعیت است که برای مناطق کمتر توسعه یافته‌ای مانند شهرستان رفسنجان که وسعت زیاد و جمعیت کمی دارند، عین بی‌عدالتی محسوب می‌شود.

بخشی بر لزوم اختصاص سهمیه ماشین‌آلات عمرانی به دهیاری‌های شهرستان رفسنجان تاکید کرد و گفت: عمده روستاییان در سطح شهرستان یا دامدارند یا کشاورز و با توجه به خشکسالی های طولانی ۲ دهه گذشته، امسال رفسنجان خشکسالی بی‌سابقه‌ای را شاهد است.

وی عنوان کرد: یکی از راه‌های تقویت دهیاری‌ها و کمک به پایداری درآمد آنها، افزایش ظرفیت ماشین‌آلات است.

بخشدار مرکزی رفسنجان به کمبود ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی نیز اشاره و بر ضرورت تقویت ظرفیت ماشین‌آلات و تجهیزات آتش نشانی در دهیاری‌های شهرستان تاکید کرد.

بخشی همچنین به لزوم رفع مشکل استخدامی دهیاران اشاره و تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این سفر دنبال خواهد شد موضوع استخدام دهیاران است چرا که با داشتن امنیت شغلی، دهیاران برای تدبیر امور حوزه کاری خود وقت بیشتری صرف خواهند کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.