منو

رفسنجان تولید کننده ۵۰ درصد مرغ استان باکمبود مرغ و تجمع معترضین روبه رو است

فرماندار رفسنجان عنوان کرد:در شهرستان رفسنجان روزانه سی تن مرغ تولید میشود که پنجاه درصد از مرغ مصرفی استان تامین میشود وو سهمیه شهرستان رفسنجان نسبت به کل استان ۱۱ درصد است بنابراین باید ما بقی مرغ تولید در شهرستان را در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمان قرار دهیم تا در شهر ستان های دیگر استان توزیع کنند .

۲۳ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در زمینه ی کمبود مرغ در شهرستان و تجمع معترضین در مقابل کشتارگاه های مرغ دررفسنجان اظهار کرد: سراسر کشور با کمبود مرغ مواجه است که استان کرمان و شهرستان رفسنجان هم از این مسئله به دور نیست .در شهرستان رفسنجان روزانه سی تن مرغ تولید میشود که پنجاه درصد از مرغ مصرفی استان تامین میشود .

وی افزود:با وجود اینکه در شهرستان رفسنجان با کمبود مرغ مواجه هستیم باید خودمان را با تصمیمات استان وفق دهیم و سهمیه شهرستان رفسنجان نسبت به کل استان ۱۱ درصد است بنابراین باید ما بقی مرغ تولید در شهرستان را در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمان قرار دهیم تا در شهر ستان های دیگر استان توزیع کنند .

هرندی عنوان کرد :در جهت رفع کمبود مرغ در شهرستان رفسنجان باید دستگاه های ذیربط از جمله جهاد کشاورزی وارد عرصه شوند و شرایط مناسب تری را برای تولید مرغ ایجاد کنند .

در آخر گفت:در شهرستان رفسنجان هم اکنون از تمام ظرفیت ها برای تولید مرغ استفاده میشود اما باز هم میتوان با انجام سیاست هایی به واحد های جدید برای تولید مرغ مجوز داد. امیدواریم به گونه ای عمل شود که تولید جوجه یک روزه به سرعت انجام شود و به وفور در اختیار مرغداران قرار گیرد .


برچسب ها:

یک پاسخ به “رفسنجان تولید کننده ۵۰ درصد مرغ استان باکمبود مرغ و تجمع معترضین روبه رو است”

  1. علیرضا م گفت:

    مثلا رفسنجان فرمانداری ویژه دارد و فرماندار بومی ولی اینقدر ترسو هست که نگاهش به کرمان هست و زیر چتر کرمان رفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.