منو

محمد شایان شعبانی:آرزو میکنم هر نوجوان متناسب با استعداد و علاقه اش موفق شود

رتبه دوم کنکور ریاضی :به نظرم جالب نیست آرزو کنم همه رتبه ی برتر کنکور شوند مگر کنکور معیار موفقیت است ؟چه کسی گفته است ؟آرزو میکنم هر نوجوان متناسب با استعداد و علاقه اش موفق شود .

۱۶ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، عصر امروز زهرا رسایی مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی در اولین جلسه ی دیدار با ستاره ها اظهار کرد:در سال ۱۳۵۹ با توجه به اینکه اعتقاد براین بود که آموزش های نظری در دانشگاه مهارت های لازم را برای بازار کار به وجود نمی آورند لازم دانستند یک سازمان قوی به نام جهاد دانشگاهی تاسیس شود که دانش نظری به مهارت علمی و کاربردی تبدیل شود .


وی افزود :جهاد دانشگاهی در این ۴۱ سال به خوبی توانست موفق شود و فراتر از آنچه که برایش تعریف شده بود حرکت کرد. در چند روز آینده مرکز جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان افتتاح خواهد شد .


زهرا رسایی تاکید کرد:با توجه به بررسی های انجام شده در سطح جامعه شهرستان رفسنجان جهاد دانشگاهی رفسنجان در زمینه های سلامت روان از جمله مشاوره و اموزش های مهارت افزایی برای ورود به بازار کار فعالیت خواهد کرد.


مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان ادامه داد:یکی از فعالیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی رفسنجان دیدار با ستاره ها و نخبه های شهرستان است که در محضر آنها راه سالم ،بهتر و سریع رسیدن به هدف را یاد بگیریم که امروز از محمد شایان شعبانی رتبه دوم کنکور ریاضی ،شهروند رفسنجانی ،نوجوان توانمند که در سطح عموم مردم جامعه قرار دارد نه از اقلیت های بالا و پایین جامعه دعوت به عمل اوردیم .


محمد شایان شعبانی در ادامه ی این نشست صمیمی و دوستانه در میان نوجوانان شهرستان تاکید کرد:در اوایلی که شروع به درس خواندن کرده بودم در لحظه تصمیم میگرفتم که کدام درس را مطالعه کنم اما بعد از مدتی به صورت هفتگی برنامه ریزی انجام میدادم و درس میخواندم .زمان درس خواندنم هیچ زمان ثابت نبود اما سعی میکردم تمام طول روز را درس بخوانم .معمولا هدف گذاری کوتاه مدت دارم هیچ کس بدش نمی آید که در یک رقابت جایگاه خوبی بدست بیاورد من همیشه در لحظه زندگی و تلاش کردم اما خیال پردازی نکردم .

وی افزود:رشته کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب کردم زیرا رشته کامپیوتر یک رشته تاپ است .من با رتبه های برتر سال های گذشته مشاوره انجام دادم اما هیچ زمان به سراغ مشاوره تحصیلی نرفتم .


شعبانی با تاکید بسیار گفت:من هیچ زمان در کلاس کنکور شرکت نکردم و عقیده دارم که کلاس رفتن مفید نخواهد بود زیرا استاد با تجربه چند ساله تست هایی را که قبل اماده کرده است حل میکند و برای دانش آموز فایده ای نخواهد داشت .در اویل شاید تست زدن سخت باشد اما با تکرار و تمرین سرعت تست زدن بالا میرود.

وی با اشاره به اینکه در سرجلسه کنکور سراسری هیچ گونه استرسی نداشتم اظهار کرد:خود باوری خوب است اما بیش از اندازه آن خوب نخواهد بود .اینکه فقط بگویم درس میخواندم نه این گونه نبود تلویزیون میدیدم از اینترنت استفاده میکردم اما سعی میکردم از درس خواندن دور نشوم

در اخر صحبت خود گفت:به نظرم جالب نیست آرزو کنم همه رتبه ی برتر کنکور شوند مگر کنکور معیار موفقیت است ؟چه کسی گفته است ؟آرزو میکنم هر نوجوان متناسب با استعداد و علاقه اش موفق شود .

مادر محمد شایان شعبانی در پایان این دیدار اظهار کرد:سعی کردم از دبستان به محمد شایان آموزش دهم که خودش را باور کند و با توانایی هایش ترقی و پیشرفت کند نه با استفاده از کمک های جانبی از جمله کلاس های کمک آموزشی که خوشبختانه زمانی وارد دبیرستان شد خودش را باور کرد و به این موفقیت دست یافت .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.