منو

صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» به کارگردانی فرهاد فداکار

پروانه ساخت فیلم سینمایی «فاتحان اروند» به کارگردانی فرهاد فداکار و تهیه کنندگی سیدابراهیم عامریان صادر شد.

۰۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از حوزه سینما و تئاتر رفسنجان، فیلم سینمایی «فاتحان اروند» در ژانر دفاع مقدس ساخته می شود و نوید محمد زاده و پیمان معادی گزینه های اصلی نقش آفرینی در آن خواهند بود.

این اثر اولین فیلم بلند سینمایی فرهاد فداکار در سمت کارگردان است که مصطفی کیایی نیز در نقش مشاور کارگردان با وی همکاری می کند.

«فاتحان اروند» که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، به روایت رشادت های فرمانده شهید رفسنجانی حاج احمد امینی و شهدای گردان ۴۱۰ غواص در عملیات والفجر ۸ می پردازد.

لازم به توضیح است که «فاتحان اروند» در شهرهای رفسنجان، آبادان، بندرعباس تولید می شود و پس از ساخت و طی مراحل فنی، برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.