منو

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو:استعداد های شهر برای درخشش نیاز به حمایت دارند

پور میرزایی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: نگاه خود را به ورزش حرفه ای و همگانی را تغییر دهید، پتانسیل های زیادی در ورزش این شهر داریم که اگر استعدادیابی شوند می توانند در پیکارهای جهانی بدرخشند که استعدادیابی شده اند فقط نیاز به حمایت شما دارند.

۱۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،منصور پور میرزایی جوان پرافتخار شهر رفسنجان صبح امروز در آیین استقبالش در استادیوم تختی رفسنجان بیان كرد : این مدال نقره تنها مدالی بود که در کلکسیون افتخاراتم کم داشتم و امیدوارم دل شما مردم را ذره ای شاد کرده باشم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو با بیان اینکه سالیان سال برای این مدال زحمت کشیده است، گفت: در پنج دوره المپیک وزن کم کردم تا بتوانم در پارالمپیک حضور پید ا کنم. به عشق پارالمپیک تلاش می کردم. 17 سال برای پارالمپیک تلاش می کردم. از تمام زندگی ام، جوانی و خانواده ام گذشتم تا به اینجا رسیده ام. واقعا در ورزش حرفه ای شرایط سختی را باید تجربه کنید.

پورمیرزایی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته اردوهای سخت و سنگینی را سپری کرده و شرایط روحی روانی در اردو دشوار بود، افزود: برای این پیکار خیلی انگیزه داشتم که خوش بدرخشم اما قسمت نشد خواست خدا بود و امیدوارم این مدال نقره را پذیرا باشید.

وی از مربی خود آقای سید رضا حسینی، باشگاه ویدر و کسانی که سالها تلاش کرده اند که وی به پارالمپیک برود قدردانی کرد و گفت: خداوند را شاکرم که گوشه ای از زحمات آنها را با این مدال جبران کردم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولین شهر گفت: نگاه خود را به ورزش حرفه ای و همگانی را تغییر دهید، پتانسیل های زیادی در ورزش این شهر داریم که اگر استعدادیابی شوند می توانند در پیکارهای جهانی بدرخشند که استعدادیابی شده اند فقط نیاز به حمایت شما دارند.

پورمیرزایی از مسئولان خواست شعار ندهند و اگر حرفی زده می شود پای حمایت و حرف خود بایستند.

این ورزشکار ملی پوش به آماده شدن زیرساختهای ورزشی شهرستان رفسنجان با حمایت باشگاه مس اشاره کرد و گفت: اینکه یک جوان از رفسنجان برود و افتخار بیافریند نشاط اجتماعی ایجاد می کند. شما مشاهده کردید آقای سعید اف.وز از روستایی در جیرفت استعدادی است که کشف شد و در پارا المپیک طلا آورد و رکورد پارالمپیک را بهبود بخشید، این ارزشمنداست. این همه جوان با استعداد در کشور داریم و باید استعداد ها کشف و از آنها حمایت شود.

پورمیرزایی بیان کرد: صحبتی شد که میدان یا خیابانی را به نام نامگذاری کنند خواهش می کنم این کار را اصلا انجام ندهید، یک خیابان را به اسم المپیک بگذارید و هر کدام از بچه های رفسنجان رفتند در سطح بین المللی، یک درختی را به نام آن ورزشکار کاشته شود تا به یادگار بماند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.