منو

افتتاح مدرسه 9کلاسه سردار شهید سلیمانی کشکوئیه

پروژه مدرسه ۹کلاسه کشکوئیه با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۱۰ میلیارد ریال کمک اتاق بازرگانی  ساخته شده است.

۱۸ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار؛صبح امروز سید محمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه گفت: این پروژه از محل طرح تخریب و بازسازی و کمک اتاق بازرگانی استان اعتبار دولتی خیری ساخته شده که امروز تحویل آموزش و پرورش شد.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه این پروژه از مدارس پویش کرمان دانا می باشد؛ افزود: پروژه مدرسه ۹ کلاسه کشکوئیه با ۴۵ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۱۰ میلیارد ریال کمک اتاق بازرگانی  ساخته شده است.

عضو شورای فنی استان از همت بالای اتاق بازرگانی تقدیر کرد و گفت : خرداد ماه سال گذشته انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه با اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی به امضا رسید که اکنون شاهد افتتاح مدارس پویش کرمان‌دانا هستیم.

وی تصریح کرد: مشارکت اتاق بازرگانی در راستای انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در استان توسط فعالان اقتصادی و صنایع و کارخانجات بومی صورت گرفته است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان‌کرمان بیان داشت: این پروژه ۹کلاس، ۱۳۳۱ متر زیر بنای آموزشی در دو طبقه ، ۴۰۰ متر مربع محوطه سازی، ۳۵۰ متر طول حصارکشی با اعتبار دولتی خیری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال ساخته شد.

احمد اسکندری نسب در مراسم افتتاح این پروژه گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه ای هستیم که مثل آن این روزها زیاد افتتاح می شود و حاصل تلاش همکاران ما در نوسازی مدارس می باشد.

وی بر مقوله آموزش تاکید کرد و بیان داشت: آموزش و تعلیم و تربیت جزو ضرورت های کشورهای پیشرفته است، و فراهم آوردن فضایی که دانش آموزان در آن به راحتی و شادابی درس بخوانند جزو اولویت های ماست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از مشارکت خیرین بخصوص فعالان‌اقتصادی  اتاق بازرگانی قدردانی کرد و گفت : در استان کرمان ۵۰ درصد مدارس با مشار‌کت خیرین مدرسه ساز ساخته شده است و با تلاش  و کوشش امروز به میانگین  متوسط کشوری رسیده ایم .

مهندس طبیب زاده اظهار داشت: در راستای اجرای پویش کرمان دانا دنبال کرمان داناتر و تواناتر هستیم و اکنون برنامه های آموزش های توام با مهارت آموزی را در دستور کار داریم و این پویش در بحث شرکت های دانش بنیان نیز به زودی ورود خواهد کرد.

طبیب زاده از ساخت مدرسه ای دیگر توسط خیرین فعالی اقتصادی اکاق بازرگانی به زودی در بخش کشکوئیه خبر داد و گفت : اکثر فعالان اقتصادی رفسنجان و بخش کشکوئیه جزو خیرین هستند که انشالله دنبال هستیم با این عزیزان کمبود فضای آموزشی را جبران کنیم.

زینی وند استاندار کرمان در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی گفت: پویش کرمان دانا پایلوت و شروعی باشد که حتی مدارس مناطق محروم هم از بهترین فضاهای آموزشی باشند.

وی خاطر نشان کرد : معتقدم کرمان اینقدر ظرفیت دارد که سالی ۱۲۰ مدرسه در آن ساخته شود و یا مقاوم سازی و بهسازی شود.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.