منو

پدر جوان رفسنجانی جان یک نفر را نجات داد

جوان ۳۶ ساله رفسنجانی  به نام هادی رهبر مقدم  با اهدای کبد خود به یک  بیمار نیازمند زندگی  بخشید.

۲۸ مهر ۱۴۰۰

 

به گزارش  ایستار به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع )، مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  خبرداد : بامداد امروز جوان ۳۶ساله رفسنجانی  به نام هادی رهبر مقدم با اهدای کبد خود به یک  بیمار نیازمند زندگی بخشید.

زهرا عظیمی توضیح داد: این پدر جوان که در روز ۲۲ مهر ماه به دلیل  سانحه ای دچار مرگ مغزی شده بودو ۲۷ مهر ماه پس از تایید مرگ مغزی وی توسط اعضای تیم پزشکان متخصص ؛و رضایت خانواده  کبد خود را به بیمار نیازمند اهدا کرد.

عظیمی با تشکر از خانواده رهبر مقدم  توضیح داد: :این جوان ایثار گر  از اهدا کنندگان همیشگی خون نیز بوده است.

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو ادامه داد:این هفتمین  عمل اهدای عضو در سال جاری است که در اتاق عمل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع )انجام و کبد بعد از برداشت به شیراز منتقل می شود.

عظیمی با  قدردانی از اعضا تیم پزشکان متخصص وخانواده های اهدا کننده گفت :سلامت یک پدیده اجتماعی است و دستیابی به این مهم باید با تلاش همه انجام شود و تمام هدف ما در تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این است که امید را زنده نگه داریم تا حتی یک بیمار هم فرصت خود برای ادامه حیات  از دست ندهد.

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد:پیکر این جوانمرد ایثار گر صبح پنجشنبه ساعت ۹در آرامستان ودر قطعه نام آوران اهدای عضو به آرامش ابدی خود می رسد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.