منو

گلایه معلمان قرآنی رفسنجان به استخدام غیربومی‌ها/معترضین: با وجود قبولی در آزمون علت پذیرفته‌نشدن ما چیست؟

جمعی از معلمانی قرآنی رفسنجان که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، نسبت به پذیرفته‌نشدن خود در آموزش و پرورش اعتراض خود را با تجمع مقابل آموزش و پرورش اعلام کردند.

۰۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از فارس ، جمعی از معلمان قرآنی رفسنجان امروز مقابل آموزش و پرورش این شهر به اعتراض جمع شده و خواستار احقاق حقوق خود شدند.

یکی از این معلم‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: ما ۶۲ نفر هستیم که همه در آزمون استخدام آموزش و پرورش قبول شدیم، اما علی‌رغم این قبولی، در آموزش و پرورش پذیرفته نشدیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش رفسنجان بیش از ۲۰۰ نیرو کمبود دارد و نیروهای بومی زیادی منتظر استخدام، اینکه از جیرفت و بندرعباس نیرو استخدام کردند، چه دلیلی دارد.

یکی دیگر از این معلمان اظهار کرد: ۳۰۰ نفر در کل استان در این آزمون شرکت کردند و همه قبول شدند؛ اما از رفسنجان فقط یک نفر اعلام شد که برای استخدام پذیرفته شده است، ما با توجه به اینکه قبول شدیم خواستار توضیح و پرونده‌هایمان هستیم، که در این زمینه توضیحی به ما نمی‌دهند.

وی از مراجعه به وزارتخانه آموزش و پرورش، دفتر رئیس جمهور، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، دفتر نماینده رفسنجان، دفتر امام جمعه و…برای رساندن اعتراض‌شان خبر داد و گفت: اما متأسفانه تاکنون هیچ‌کس برای ما کاری انجام نداده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.