منو

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده ۳۳ درصد درآمد شهرداری‌ها را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده و میزان درآمد شهرداری‌ها حدود ۳۳ درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند.

۰۸ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار کرمان اظهار داشت: قانون مالیات بر ارزش افزوده اصلاح شده و از دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

وی  با بیان اینکه میزان درآمد شهرداری‌ها حدود 33 درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند افزود: اصلاح این قانون مالیات ارزش افزوده را افزایش داده و از طرفی درآمد شهرداری‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه ساماندهی حاشیه شهر کرمان باید اولویت شهردار جدید و شورای شهر کرمان باشد گفت: ساماندهی شهر کرمان در محله شهرک صنعتی را به‌عنوان پایلوت در برنامه داریم و یک کار جامع است که شهرداری نقش مهمی در آن دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات ساماندهی شهری با توافق انجام شده در حاشیه هزینه می‌شود ادامه داد: اعتقاد داریم سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های اقتصادی تحول آفرین است و نباید از آن غفلت شود.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه شهردار کرمان طرح‌های از قبل را بررسی و برای اجرا پیگیری کند افزود: اجازه نخواهیم داد طرحی که مردم از آن منتفع می‌شوند را تعطیل و متوقف کرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های متوقف شهر باید تا یک‌ماه آینده تعیین تکلیف شده و اگر دلیلی دارد شفاف به مردم گفته شود گفت: طرح فاضلاب شهری کرمان با جدیت و با سرعت باید اجرا شود که مشکلات عدیده شهر در این حوزه برطرف شده و گره گشایی شهر انجام شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.