منو

آیین گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در سرچشمه برگزارشد

صبح امروز آیین گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل در سالن سینما ازادی شهر سرچشمه برگزارشد.

۱۲ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، صبح امروز آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، با حضور معاون فاوای سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون فنی سایبری اداره‌کل اطلاعات استان کرمان، رئیس مرکز افتای استان کرمان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، فرمانده سپاه رفسنجان، معاون فرماندار شهرستان رفسنجان، بخشدار مرکزی رفسنجان و جمعی از معاونان و مدیران مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، در محل سالن سینما آزادی سرچشمه برگزار شد.

حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در آیین گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل با اشاره به اینکه کشور در شرایط سیاسی و امنیتی خاصی قرار دارد مسئله پدافند غیر عامل معقوله بسیارمهمی است,اذعان کرد:همه ی سازمان ها باید نگاه جدی به مسئله پدافند غیر عامل داشته باشند نه در حد شعار بلکه در حد یک اقدام عملی باید به این مسئله نگاه کنند ما در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با برنامه ریزی و شناسایی موقعیت ها نقاط آسیب پذیر و معرض خطر را شناسایی کردیم .

وی افزود:مسئله به روز حملات سایبری بسیار مهم است و ما به عنوان یک مرکز صنعتی ،اقتصادی و پتانسیل مهم کشوری  اگر در این حوزه آسیب ببینیم اثرات منفی نه تنها بر مجتمع مس بلکه بر کشور و منطقه وارد خواهد شد.

حسین احمدی با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۷در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان کمیته امنیت اطلاعات با همکاری حوزه های حراست ،ایمنی و واحد پشتیبانی تشکیل شد، عنوان کرد:در حوزه ی زیرساخت اتوماسیون صنعتی اقدامات خوب و جدی برای جلوگیری از نفوذ به فرایند تولید و حوزه ی پشتیبانی پیش بینی شد .

وی ادامه داد: سال قبل مشکلاتی در حوزه اتوماسیون در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان رخ داد که نشان داد باید اقدامات جدی و به روزی در این حوزه انجام دهیم و مجموعه حراست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به این قضیه به شکل جدی ورود پیدا کرد.

حسین احمدی با توجه به اینکه تاخیر در تصمیم گیری در این حوزه میتواند به مجموعه ها آسیب جدی بزند اظهار کرد: سال گذشته بخاطر پیش بینی هایی که در حوزه ی سیستم های جایگزین  انجام شده بود توانستیم دامنه آسیب را کاهش دهیم .

وی افزود:باید در حوزه ی سایبری به روز و همگام با دنیا حرکت کنیم .

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با توجه به اینکه مجتمع به عنوان یک مرکز اقتصادی مهم نمیتواند ارتباطش را با دنیا را قطع کند، گفت:باید با هماهنگی نهاد های مربوطه سطوح امنیتی مجتمع را تقویت کنیم که با روند توسعه مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به قتدار کشور کمک کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.