منو

رنگ‌بندی جدید کرونایی در استان کرمان زرند و شهربابک قرمز است

بر اساس رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک از امروز 15 آبان ماه دو شهرستان زرند و شهربابک در استان کرمان قرمزو شهرستان‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان نارنجی است.

۱۵ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، طی هفته گذشته تنها شهرستان شهربابک در این استان رنگ فرمز کرونایی را داشت اما بر اساس رنگ‌بندی جدید اپلیکیشن ماسک از امروز 15 آبان ماه دو شهرستان زرند و شهربابک در استان کرمان قرمز است.

بر اساس این رنگ‌بندی 5 شهرستان نرماشیر، فاریاب، عنبرآباد، کهنوج و منوجان آبی، شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و سیرجان نارنجی و شهرستان‌های فهرج، ریگان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج، کوهبنان، راور، انار، بم، جیرفت، رابر، بردسیر، بافت و ارزوئیه زرد هستند.

به گفته سعید صحبتی در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا تا ساعت 15 روز گذشته تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان 303 نفر بود که بعد از چند روز از عدد 300 نفر عبور کرد، همچنین واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان یک‌میلیون و ۹۵۶ هزار و ۸۰ دز و نوبت دوم یک‌میلیون و ۲۸۹ هزار و ۹۴۷ دز بوده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.