منو

با اعتبار 250 میلیارد تومان؛ اولین پروژه اقتصادمحور شهرداری در رفسنجان تا پایان سال 1400 راه اندازی می شود

شهردار رفسنجان از اجرایی شدن فاز اول پروژه اقتصادی با اعتبار 250 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری مجتمع مس سرچشمه با اشتغالزایی 200 نفر در دستور کاراست و تا پایان سال راه اندازی می شود.

۱۶ آذر ۱۴۰۰

 

به گزارش ایستار ، مهندس کهنوجی با اشاره به اینکه بودجه شهرداری رفسنجان در سال 1400 بیش از 500 میلیارد تومان است، گفت: بودجه سال 1401 بیش از 700 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی زیباسازی ورودی های شهر از عبدالله آباد تا میدان امام حسین(ع) و از میدان خاتم الانبیاء تا خیلج فارس و همچنین ورودی شهر از طرف نوق را از جمله پروژه های در دست اقدام شهرداری اعلام کرد و افزود: طرح ترافیکی بلوار آیت الله طالقانی در صورت اخذ مجوز اجرایی می شود و به دنبال دوبانده کردن خیابان پرستار و جمهوری هستیم.

➖➖➖➖➖

?آدرس صفحه جدید تارنمای خبری ایستار ??

https://www.instagram.com/istarnews.ir/

https://chat.whatsapp.com/FtWn0C4e8L99CMva8teIax


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.