منو

۲۰ درصد حقوق پاسداران کرمانی برای کمک به نیازمندان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پاسداران کرمانی حداقل یک روز تا ۲۰ درصد حقوق خود را برای کمک مومنانه به نیازمندان در اختیار سپاه قرار دادند

۲۸ فروردین ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم سردار حسین معروفی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع کمک مومنانه سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: رسانه در امیدبخشی به جامعه اسلامی نقش بسیار ارزشمند و مهمی دارد و انعکاس خدمات نظام اسلامی به مردم باعث امید در جامعه می‌شود.

وی با ابراز اینکه ماموریت و رسالت جدیدی حضرت آقا در روز نیمه شعبان به امت اسلامی داده‌اند گفت: در کشور ما این فرمان به‌صورت یک رزمایش در حال انجام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه فرماندهی کل سپاه بلافاصله با همکاری سایر نهادها جلسه‌ای را برگزار و رزمایش کمک مومنانه را آغاز کردند عنوان کرد: این رزمایش برای کمک به خانواده‌هایی است که بر اثر شیوع ویروس کرونا زندگی روزمره آنها با مشکل روبه‌رو شده و شغل کوچک و درآمد کم آنها از بین رفته است.

وی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند “اگر این کمک مومنانه و این رزمایش اتفاق بیافتد خاطره خوشی از امسال در ذهن‌ها خواهد ماند” گفت: امسال با شرایطی که وجود دارد شاید تجمعات مذهبی نداشته باشیم اما نباید از نیازمندان غافل شده و معنویت را کنار بگذاریم.

معروفی با اشاره به اینکه این رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن(ع) در کشور و با محوریت مسجد آغاز شده است افزود: هدف از این رزمایش کمک به افراد و نیازمندانی است که بر اثر بیماری کرونا دچار مشکل شدند.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه مسجد محوری است چرا که قبل از انقلاب و دفاع مقدس نیز مسجد ما را به نتیجه الهی رساند گفت: در رزمایش توزیع کمک‌ها با عدالت انجام می‌شود و از توزیع غیرعادلانه جلوگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در سیل اخیر جنوب نیز ما این کار را انجام دادیم و توزیع بسته‌های غذایی و کمک‌ها عادلانه انجام شد افزود: این رزمایش کمک می‌کند تا با شناسایی دقیق افراد نیازمند پس از کرونا نیز بتوانیم به آنها خدمت‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان(عج) اجرایی شده و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در کرمان نیز تشکیل شده است گفت: شناسایی افراد نیازمند برای ما خیلی مهم است اینکه در هر محله این افراد مشخص باشند و مسجد هر محله محور این کار قرار بگیرد.

معروفی با ابراز اینکه پایگاه‌های بسیج نیز باید در مسجد این کمک مومنانه را انجام بدهند افزود: تمام ظرفیت‌های بسیج و سپاه، گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، کوثر، امام حسین(ع) و امام علی(ع) را پای کار آوردیم.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش تمام اقدامات با محوریت ائمه جمعه و جماعات در مساجد انجام می‌شود گفت: از نیکوکاران و خیرین نیز تقاضا داریم در قالب رزمایش کمک‌های خود را انجام بدهند تا کمک‌ها هدفمند انجام شده و از موازی‌کاری جلوگیری شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده مرکز استان به شهرستان‌های کم برخوردار و حاشیه شهر منتقل و بین مردم نیازمند توزیع می‌شود تصریح کرد: در مناطق سیل‌زده کمک‌های ویژه‌ای خواهیم دید و این کمک‌ها در ماه رمضان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: با اختیار فرماندهان و رضایت پاسداران، پاسداران کرمانی حداقل یک روز تا 20 درصد حقوق خود را برای کمک مومنانه به نیازمندان در اختیار سپاه قرار دادند.

معروفی با اشاره به اینکه این اقدام می‌تواند الگویی برای سایر ادارات استان باشد و همه در این رزمایش همدلی شرکت کرده و کمک مومنانه داشته باشیم افزود: در استان کرمان به‌یاری خدا هماهنگی خوبی وجود دارد و امام جمعه و استاندار نیز پای کار هستند و زیبایی این حرکت را خواهیم دید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.