منو

سرمربی مس رفسنجان:به دلیل شرایط جوی در سرچشمه برای بازی مقابل نفت به سیرجان آمدیم

محمد ربیعی بیان کرد: جا دارد تشکر ویژه کنم از کسانی که درک بسیار عمیقی از شرایطی که برای مس رفسنجان به دلیل بارش برف شدید در شهر سرچشمه رخ داد، داشتند و نهایت همکاری و هماهنگی را انجام دادند که بازی فردا در مقابل نفت آبادان در سیرجان برگزار شود.

۱۲ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: جا دارد تشکر ویژه کنم از کسانی که درک بسیار عمیقی از شرایطی که برای مس رفسنجان در شهر سرچشمه رخ داد داشتند و نهایت همکاری و هماهنگی را کردند که بازی فردا در سیرجان برگزار شود و برای من باعث خوشحالی است.از هیئت فوتبال استان کرمان , باشگاه گل‌گهر و شخص آقای قلعه نویی به دلیل این همکاری که با مجموعه تیم مس صورت گرفت تشکر می‌کنم.

وی افزود: از ظهر امروز با بارش برف شدید در سرچشمه مواجه شدیم و در استان‌های کویری موضوع متفاوتی است و بارش نعمت الهی باعث می‌شود نتوانیم بازی کنیم و به شهر سیرجان آمدیم تا این بازی را انجام دهیم. اتفاق خوبی بود که در نهایت همکاری با باشگاه صنعت نفت آبادان رخ داد. فکر می‌کنم از نظر کیفیت بازی و همینطور جلوگیری از مصدومیت وضعیت بهتری خواهد بود.

سرمربی مس در مورد بازی تیمش گفت: در رابطه با بازی فردا باید اعلام کنم که تیم نفت آبادان مخصوصا در چند هفته اخیر تیم خوبی بوده و توانسته تیم آلومینیوم را با شکست مواجه کند‌. بررسی‌های لازم را انجام دادیم و خودمان هم از دل بازی‌های سخت بیرون می‌آییم و در هفته‌های اخیر علی‌رغم اینکه کیفیت بدی را ارائه نمی‌کنیم اما مثلا در بازی نساجی که حق‌مان نبود با شکست رو به رو شدیم. چندین مصدوم هم داریم و می‌دانیم بازی فردا پراهمیت است و سعی کردیم در این فاصله کم تیم را از نظر ذهنی و جسمی ریکاوری کنیم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و برای دو تیم ابتدا آرزوی سلامتی می‌کنم و انشاالله تیم محق‌تر موفق شود.

او در خصوص اینکه با توجه به جابه‌جایی از سرچشمه به سیرجان آیا ممکن است مشکلی در روند بازی تیمش به وجود بیاید یا خیر گفت: من می‌دانم که ارتباطات این چنینی بین مجموعه‌های یک استان مخصوصا بین سیرجان و رفسنجان برای ما جای احترام دارد. استان کرمان از نظر فوتبال غنی است. موضوع مهم این است که ما در سرچشمه اصلا شرایط بازی نداشتیم و شاید اگر تیم صنعت نفت آنجا می‌آمد بازی لغو می‌شد اما با همکاری انجام شده تقویم لیگ برهم نمی‌خورد که بابت این قضیه تشکرات لازم را کردم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.