منو

سردار عراقی :با تکیه برمکتب سلیمانی کار آمدی نظام را در جهت رفع مشکلات جامعه نشان دهیم

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس در ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: کشور ایران مردمان خوبی دارد در هرجا که نیاز بوده این مردم به میدان آمدند و آلان باید با تکیه بر مکتب شهید قاسم سلیمانی،حمایت مقام معظم رهبری و استعانت از خون شهدا و در جهت آبادانی کشور و رفع مشکلات معیشتی ،مسکن ،اشتغالزایی و ازدواج جوانان کار آمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و خیر و برکت آن را به مردم بچشانیم.

۱۳ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، سردار عراقی رئیس پژوهشکده دفاع مقدس در ستاد کل نیروهای مسلح در آیین بزرگ داشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت شهدای استان کرمان در مصلی امام خامنه ای رفسنجان اذعان کرد:از بین مومنان مردانی هستند که صادقانه با خداوند عهد و پیمان می‌بندند که گروهی از آنها در این راه به شهادت میرسند و گروهی دیگر در انتظار شهادت میمانند شهید سلیمانی کسی است که چهل سال از دوران زندگی خود را در رکاب امام راحل و رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کرد و در این راه به شهادت رسید و  عهد خود را با خداوند ادا کرد.

سردار عراقی با توجه به اینکه دشمنان از شهید سلیمانی هم اکنون بیشتر از زمان زنده بودنشان واهمه دارند ،اظهار کرد:خداوند شهید حاج قاسم سلیمانی را در روستایی از دیار کرمان ذخیره کرد تا در زمان حیات و شهادتش انسان ساز شود و مکتب آن محوریت جوانان گوشه به گوشه کشور ایران و دیگر کشور ها قرار بگیرد.

وی افزود:دنیا پس از شناخت شهید سلیمانی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا سردار حاج قاسم سلیمانی را به صورت فیزیکی حذف کند زیرا ایشان در جا که حضور پیدا میکرد حرکت آفرین بود .

سردار عراقی عنوان کرد:اخلاق ،منش،سادگی و اعتقاد حاج قاسم سلیمانی باعث میشود که در این ایام مردم از نقاط مختلف به کرمان بیایند و در گلزار شهدا کرمان ایستگاه صلواتی دایر و به مردم خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مستضعفان جهان حرکت آفرین شد ،تصریح کرد: تنها مردم ایران نیستند که عاشق این شهید بزرگوار هستند بلکه از ۶۰ کشور جهان برای شرکت در مراسم شهید سلیمانی به کرمان آمدند و بیش از ۳۰۰زوج در جوار مزار سردار سلیمانی عقد کردند .حاج قاسم محبوب  دل ها بود این محبوبیت را خداوند زمانی عنایت میکند که در رکاب ولایت قرار بگیرید.

سردار عراقی در پایان تاکیدکرد:کشور ایران مردمان خوبی دارد در هرجا که نیاز بوده این مردم به میدان آمدند و آلان باید با تکیه بر مکتب شهید قاسم سلیمانی،حمایت مقام معظم رهبری و استعانت از خون شهدا و در جهت آبادانی کشور و رفع مشکلات معیشتی ،مسکن ،اشتغالزایی و ازدواج جوانان کار آمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و خیر و برکت آن را به مردم بچشانیم.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.