منو

درخواست استاندار کرمان از وزیر کشور و ارتش/ آبگرفتگی بیش از 5 هزار خانه در مناطق سیل‌زده

استاندار کرمان با اشاره به آبگرفتگی 5 هزار و ۶۴ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان، گستردگی منطقه تحت تاثیر سیلاب و میزان خسارت‌ها از وزیر کشور درخواست کرد، دستگاه‌ها و نیروهای نظامی تجهیزات لازم را آنی به جنوب استان کرمان ارسال کنند.

۲۹ دی ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، علی زینی‌وند استاندار کرمان دقایقی قبل در تماس تلفنی وزیر کشور با اشاره به آبگرفتگی ۵ هزار و ۶۴ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان که ۳ هزار واحد آن در شهرستان رودبار قرار دارد، گستردگی منطقه تحت تاثیر سیلاب و میزان خسارت‌ها از وحیدی درخواست کرد دستگاه‌ها و نیروهای نظامی تجهیزات لازم را آنی به جنوب استان کرمان ارسال کنند.

همچنین استاندار کرمان در تماس تلفنی با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستار ارسال تجهیزات لازم به جنوب استان برای سرعت بخشی به امدادرسانی و دسترسی به روستاها شد.

امیر وحیدی وزیر کشور شب گذشته در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن خداقوت و دریافت گزارش اقدامات استان در روزهای اخیر برای سفر به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرد.

وزیر نیرو نیز در تماس تلفنی برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرد.

 استاندار کرمان شب گذشته در ستاد مدیریت بحران رودبار جنوب از مردم خواست احتیاط‌های لازم را رعایت کنند و از رودخانه‌ها و نقاط پرخطر فاصله بگیرند. همه اقدامات لازم برای حفظ جان مردم با توجه به گسترش روان‌آب‌ها انجام گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.