منو

مرد باش و شکایت کن

در کنار دروس و تجربه های مدیریت ها موفق فوتبالی مان که رشد اقتصادی اش مثال زدنی است. تازگی ها سه واحد جدید هم اضافه شده است .سه واحد به نام شکایت خواهم کرد‌.

۰۵ بهمن ۱۴۰۰

یادداشت به قلم امیررضا دهشیری

لج‌باز است. شرور است. کله خر است. حرف توی آن کله‌اش نمی‌رود. هی میگویم مدیران فوتبالی داریم به قدرت و عظمت تیم‌های اروپایی باورش نمی‌شود. برایش دلیل می‌آورم کجای دنیا را سراغ داری برای یک بازی ۲۸ میلیون آناناس فاکتور کنند !؟کجا را سراغ داری سیستم مالی‌اش آن‌قدر منظم باشد که دلال کارمند باشگاه باشد ؟ می‌گویم باور کن ماهم فوتبالمان جزو اقتصادمان است و درآمدزا است ! قانع نمی‌شود !خود خبرنگارم را می‌گویم ! این حرف‌ها توی کله‌اش نمی‌رود .این قضیه حذف از آسیا و بدهی های سنگین باشگاه ها هم حسابی در مغزش رژه می رود.راستش کمی کنجکاو است، می‌خواهد برود جسارت کند، رویم به دیوار زبانم لال، از آقای مدیر بپرسد چه مبلغی با چه کسانی قرارداد بسته‌اید! یارو فکر کرده است شهر هرت است. میرود سؤال می‌پرسد، آن‌ها هم نشسته‌اند که بگویند چقدر قرارداد بسته‌اند و با چه کسانی، تحت چه عناوینی بسته‌اند .اصلاً این خود خبرنگار من دودوتاچهارتا نمی‌کند .بهش می‌گویم اصلاً حساب لشکر استوری به دستان آقای کمک‌مربی هشتم را کرده‌ای !؟ این رسانه‌های شفافِ ریپورتاژ بگیر که معلوم نیست هوادار تیم هستند یا مرید پول تیم، در نظر گرفته ای؟ماست‌مالی‌اش می‌کنند .از همه بدتر شکایت آقای مدیر را چه می‌خواهی بکنی ! بالاخره کم‌چیزی نیست ! رفته‌ای آنجا ،در چشم مدیر موفق نگاه کرده‌ای و پرسیده‌ای آقای مدیر جسارتاً چقدر موفقیت‌هایتان برای بیت‌المال هزینه داشته است ؟و در مقابل آنچه درآمدی کسب کرده‌ای ؟
تو که هیچی ! معمولاً سال‌ها است کسی از آقایان حساب کشی نمی‌کشد ! به خود خبرنگارم گفتم یک مورد اگر سراغ داری با فساد مدیران ورزشی برخورد کرده‌اند ،نام ببر ! این را که گفتم کم آورد ! له شد.ضایع شد .دلمان خنک شد . ساکت شد ! به‌هرحال حرف حساب جواب ندارد ! برای همین دیگر جواب خودمان را نداد !
یک چرخش بیش از هزار میلیارد در فوتبال ما وجود دارد، که راه این چرخش از وسط سفره دلال و مربیِ-دلال عبور می‌کند ! حالا اگر جرئت دارید بگویید چه کسی را میگویم ! همه نشسته‌اند دوره سفره هرکس لقمه خودش را می‌زند . مربی می‌خورد ، مصدوم می‌خورد ، ریپورتاژ بگیر می‌خورد و…یکی از مربیان فوتبال که سال هم در کرمان فعالیت کرده است در توییتر می‌گفت :هنر بزرگی دارن،خوب می دانند دستمال را کجا بمالند و البته پول خوبی هم توش هست. هشتک #حق_الناس
ما هم این بیرون نشسته‌ایم و برایشان کف و سوت می‌زنیم ! البته این بار اولمان هم نیست،ما در سایر رشته‌ها هم قبلاً این کار را کرده‌ایم ! تقریباً می‌توانم بگویم به این کار عادت داریم .
فوتبال خوب است یا بد ؟ همه می‌دانیم دل‌چسب و دلربا است این مستطیل سبز ! آیا شما به‌عنوان یک خواننده یا حتی یک ورزشی دوست با هزینه کرد در حوزه ورزش مشکلی دارید ؟! قطعاً میگویید خیر ! با بریزوبپاش و بذل بخشش از بودجه مردمی چه !؟ حالا که فکرش را می‌کنم این خود خبرنگار دیوانه‌ام روی همین بریزوبپاش گیرکرده است ! صد درصد با هزینه برای رشد و شکوفایی ورزش مشکلی ندارد .البته این خود خبرنگارمان آلزایمر دارد .فراموش کرده است خیلی وقت است برنامه بریزوبپاش است ! زیادی حساس است آقای مدیر شما ببخشید ،نوش جانتان !
در کنار دروس و تجربه‌های مدیریت‌های موفق فوتبالی‌مان که رشد اقتصادی‌اش مثال‌زدنی است. تازگی‌ها سه واحد جدید هم اضافه‌شده است .سه واحد به نام شکایت خواهم کرد ! خب دو حالت بیشتر ندارد ! یا رسانه‌های منتقد درست می‌گویند و آقای مدیر موفق باید پاسخ سؤالاتشان را به‌جای یادآوری خاطرات فصول گذشته بدهد یا دروغ می‌گویند و طبق فرمایشات شان باید از آن‌ها شکایت کنند . خب آقا یا مرد باشید و پاسخ بدهید یا مرد باشید و شکایت کنید ! برای ما این فی‌مابین ماندن کمی درد دارد ! نقطه
من فعلاً این خود خبرنگارم را قانع کنم که الان که تیم نتیجه می گیرد نباید بگویی! معتقد است حرف حق را باید در نیم فصل یا آخر فصل زد ! تا من خودم را قانع می‌کنم خدا را چه دیدی شاید شکایتی شد و ما از این‌همه پاک دستی مدیران ورزشی‌مان یادداشتی برایتان نوشتیم !


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.