منو

رفسنجان میزبان جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان از حمایت شهرداری رفسنجان در برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان در رفسنجان با میزبانی ده استان همجوار خبر داد .

۰۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،محمدرضا علیزاده مدیر کل ارشاد استان کرمان در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان عنوان کرد:هر نقطه از استان کرمان ویژگی های خاص و متفاوتی دارد که شهر ستان رفسنجان پتانسیل های مختلفی در حوزه معادن مس و محصول پسته دارد .

علیزاده با اشاره به اینکه رفسنجان سرمایه های انسانی برجسته و اثر گذاری دارد ،اظهار کرد:انجمن سینمای جوان رفسنجان در حوزه عکاسی ،فیلم سازی و هنر های تجسمی فعالیت های چشمگیری انجام داده است .

وی افزود: انجمن سینمای جوان رفسنجان نقش مهمی در عرصه تربیت و آموزش فیلم سازان حرفه ای آینده و اکنون داشته است که خوشبختانه در ده سال اخیر ۸۰ اثر این انجمن در رویداد های ملی و بین المللی شرکت کرده است.

مدیر کل ارشاد استان کرمان تاکید کرد : مجتمع مس سرچشمه رفسنجان همیشه در حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری پیشگام بوده است و اخیرا شهردار رفسنجان با نگاهی مثبت پیشنهاداتی در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری داشتند که از آنها حمایت خواهیم کرد.

در پایان این آیین مجید کهنوجی شهردار رفسنجان از حمایت شهرداری رفسنجان در برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان در رفسنجان با میزبانی ده استان همجوار خبر داد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.