منو

سامانه هاتف شهرداری رفسنجان رونمایی شد

سامانه هاتف شهرداری رفسنجان با شعار«چشم ما باشید» به نشانی hatef.rafsanjan.ir در راستای مبارزه با فساد راه اندازی شد.

۱۰ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در آیین رونمایی از سامانه هاتف شهرداری رفسنجان با شعار «چشم ما باشید» اذعان کرد:سامانه هاتف شهرداری رفسنجان در راستای مبارزه با فساد در ادارات و لبیک گفتن به‌ فرمایشات مقام معظم رهبری راه اندازی شده است .

مجید کهنوجی اظهار کرد:سامانه هاتف به نشانی hatef.rafsanjan.ir در جهت ثبت گزارشات و شکایات مردمی تحت نظر سازمان بازرسی کشور و خدمت رسانی الکترونیک به مردم رفسنجان راه اندازی شده است .

شهردار رفسنجان عنوان کرد: اگر قیمت زمین هایی که در دوره ی قبل تفکیک شده اند را ۷۰میلیارد تومان تخمین بزنیم اکنون بایستی شهرداری رفسنجان  نزدیک به ۱۰۰۰میلیارد تومان زمین داشته باشد که متاسفانه ندارد.

وی ادامه داد: ای کاش این زمین ها نسیب مردم شده بود اما متاسفانه به صورت قانونی با اقساط سه ساله این زمین ها به دلالان زمین واگذار شده است .

شهردار رفسنجان گفت :به جرات میگویم در این دوره این فساد بزرگ به صفر رسیده است و طبق قانون سهم شهرداری به صورت زمین دریافت و بعد از کارشناسی به مزایده گذاشته خواهد شد.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.