منو

کرمان جزو استان‌های مقصد گردشگری محسوب نمی‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه کرونا جایگاه گردشگری را در سطح کشور به ویژه استان کرمان تضعیف کرد، گفت: در حال حاضر کرمان جزو استان‌های مقصد گردشگری محسوب نمی‌شود و نیاز به تبلیغ و معرفی در کنار همدلی و همیاری فعالان بخش خصوصی صنعت بازرگانی دارد.

۱۰ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از فارس ،رضا بهرامی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با انتقاد از حضور کمرنگ بخش خصوصی کرمان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه صرفا جامعه هتلداران کرمان حضور داشت و دیگر بخش‌های خصوصی این صنعت شرکت نکردند.

وی با اشاره به اینکه در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان اختصاص یافته است افزود: با وجود اطلاع رسانی‌های متعدد از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان اما بخش خصوصی برای حضور در این نمایشگاه تمایلی نشان نداد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با تاکید براینکه استان کرمان با تکیه بر هفت اثر ثبت جهانی و هفتصد اثر ملی حرف‌های بسیاری برای گفتن در نمایشگاه مذکور داشت، اظهار کرد: متاسفانه بخش خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان از این فرصت استفاده نکرد.

بهرامی با بیان اینکه کرونا جایگاه گردشگری را در سطح کشور به ویژه استان کرمان تضعیف کرد، گفت: در حال حاضر کرمان جزو استان‌های مقصد گردشگری محسوب نمی‌شود و نیاز به تبلیغ و معرفی در کنار همدلی و همیاری فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شهرداری کرمان، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری حضوری فعال در نمایشگاه‌های گردشگری داشتند اما امسال تمایلی برای شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از خود نشان ندادند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.