منو

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به سرانجام رسید

مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» با شرکت‌کنندگانی از سراسر ایران با معرفی برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید.

۱۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» با موضوع حفظ سوره مبارکه «هود» و معارف و مفاهیم آیات این سوره براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی توسط روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با همکاری مؤسسه قرآنی مکتب‌القاسم برگزار شد.

در این مسابقه ملی قرآنی درمجموع ۳۳۸۶ نفر ثبت‌نام کردند و از این تعداد، ۲۶۵۶ نفر از ۳۱ استان کشور در مسابقه شرکت کردند که از بین استان‌ها، استان کرمان با یک‌هزار و ۳۷۲ نفر شرکت‌کننده، استان اصفهان با  ۳۸۹ نفر، تهران با ۲۴۹ نفر، خراسان رضوی با ۱۹۲ نفر، فارس با ۱۷۶ نفر و قم با ۱۵۸ نفر، بیشترین شرکت‌کننده را در این مسابقه داشتند.

گستره شرکت‌کنندگان در این مسابقه قرآنی به پهنه ایران عزیز اسلامی بود به نحوی که استان‌های یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مرکزی، خراسان جنوبی، مازندران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، لرستان، همدان، بوشهر، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، ایلام، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مسابقه شرکت‌کننده داشتند.

استقبال هم‌استانی‌ها نیز از این مسابقه بسیارخوب بود به نحوی که تقریبا از جای‌جای استان پهناور کرمان در این مسابقات شرکت کردند، که بیشترین آمار شرکت‌کننده مربوط به شهرستان رفسنجان با ۸۰۹ نفر و شهرستان کرمان با ۲۰۴ نفر بود. ضمن اینکه از شهرستان‌های انار، شهربابک، سیرجان، زرند، بافت، بم، کوهبنان، بردسیر، جیرفت، کهنوج، پاریز، راور، عنبرآباد، قلعه‌گنج و منوجان نیز در این رویداد قرآنی مشارکت داشتند.

بنابر این گزارش، اسامی برگزیدگان را در سایت https://sarcheshmeh.nicico.com مشاهد کنید.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مطالب مرتبط
به جد پیگیر ایمنی در سرچشمه رفسنجان هستیم

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به برخی مسایل موجود در این مجتمع اشاره و بیان کرد: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط باید انجام شود که در این راستا تیمی هم باید تشکیل شود و در عارضه یابی کمک کند تا کل خط ممیزی و عارضه یابی شود  سپس با اولویت بندی مشکلات برطرف سازی خواهد شد؛ جان انسان ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایمنی در مس سرچشمه رفسنجان ارتقا خواهد یافت

فرماندار رفسنجان با اشاره به اتفاقات چند ماه اخیر در مجتمع مس سرچشمه که تعدادی از کارکنان بر  اثر حوادث آنجا جان خود را از دست دادند گفت: در بحث ایمنی عارضه یابی از کل خط در این معدن انجام خواهد شد سپس بر اساس اولویت ها مشکلات در راستای ارتقا ایمنی برطرف سازی خواهد شد.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
مطالبه های دادگستری رفسنجان از معدن روباز مس سرچشمه

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: ایمنی باید رکن اساسی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان باشد، پرونده هایی‌ در خصوص فوت افراد ناشی از حوادث در این مجتمع در دادگستری تشکیل شده و برخی مسایل دیگر در این مجتمع نیازمند تدابیر است.

۲۹ مهر ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.