منو

افتتاح ۱۵طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان

به مناسب ایام الله دهه فجر همزمان با افتتاح مرکز جامعه سلامت روستای سعادت آباد به میزان اعتبار ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان ۱۴طرح عمرانی دیگر به اعتبار ۱۸میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان با حضور علی زینی وند استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

۱۶ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،عصر امروز به مناسب ایام الله دهه فجر همزمان با افتتاح مرکز جامعه سلامت روستای سعادت آباد به میزان اعتبار ۲میلیارد و پانصد میلیون تومان ۱۴طرح عمرانی دیگر به اعتبار ۱۸میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان با حضور علی زینی وند استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

علی زینی وند استاندار کرمان در حاشیه بازدید از پروژه های در حال احداث شهرستان رفسنجان عنوان کرد: رفسنجان، شهرستان پر ظرفیتی است که با تکمیل پروژه ی تصفیه خانه آب شرب شهرستان تا خرداد ۱۴۰۲ چالش کم آبی این شهرستان رفع خواهد شد.

استاندار کرمان ادامه داد:شهرستان رفسنجان در حوزه خیرین زبانزد است و بسیاری از بناها در این شهر با همت مردم بااصالت و ریشه دار رفسنجان ساخته شده اند‌.

وی تاکید کرد:شهرداری با انگیزه برای رفسنجان انتخاب شده است که امیدواریم تحولات خوبی در ظاهر شهر رفسنجان ایجاد شود.

علی زینی وند عنوان کرد:رفسنجان از یک ظرفیت عظیم ملی و بین المللی  به نام مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برخوردار است که کار های بزرگی را انجام داده است و باید این راه را ادامه دهد .

وی بیان کرد:امکانان دولت محدود است اما در حد توانش به رفسنجان کمک خواهد کرد و همچنین در راستای رفع مشکلات  پروژه های  بخش خصوصی و خیرین ساز  کمک خواهد کرد.

در آخر اظهار کرد:چالش های شهرستان رفسنجان توسط فرماندار رفسنجان شناسایی و بررسی شدند که در یک جلسه اختصاصی به آنها پرداخته خواهد شد .

علی زینی وند استاندار کرمان در سفر به رفسنجان از پروژه در حال احداث تصفیه خانه آب شرب ،مجموعه تفریحی و ورزشی خسته آگاه و مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری بازدید و در پایان سالن سینما و آمفی تئاتر مجموعه آگاه را افتتاح کرد.

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.