منو

جشنواره حامیان ایتام رفسنجان برگزار شد

جشنواره حامیان ایتام خیریه آبشار عاطفه های رفسنجان به مناسب ولادت امیر المومنین(ع) در تالار عقیق برگزار شد.

۲۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش ایستار صبح امروز اعظم حسین زاده مسئول شعبه ایتام خیریه آبشار عاطفه ها در جشنواره حامیان ایتام به مناسب میلاد امیر المومنین (ع) عنوان کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۱با مجوز رسمی وزارت کشور در مشهد مقدس تاسیس شد و هم اکنور با بیش از ۸۰۰شعبه در کل کشور و خارج از کشور در حال فعالیت می باشد و از سال ۱۳۹۱ با مجوز فرمانداری رفسنجان شعبه مرکزی آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد:شعبه ایتام رفسنجان از مرداد ماه ۱۳۹۷فعالیت خود را در زمینه حمایت از ایتام زیر ۱۸ سال شروع کرده است و اکنون بیش از  ۱۲۹ نفر از ایتام را حمایت میکند‌.

اعظم حسین زاده با اشاره به اینکه خیریه ابشار عاطفه ها شعبه ایتام رفسنجان هر ساله در چند نوبت به نو عروسان ایتام تحت حمایت جهیزیه اهدا میکند ،عنوان کرد: این جهیزیه شامل ؛یخچال ،فریزر.اجاق گاز،فرش،کولر،بخاری و… میشود و از ابتدا تاسیس تا کنون ۴۸ نوعروس با کمک خیرین شهرستان راهی خانه بخت شده اند.

وی افزود:هرساله در مناسبت هایی نظیر ماه رمضان ،عید نوروز و برخی از شهادت ها و ولادت های ائمه اطهار و هر دوماه یکبار بین خانواده های تحت پوشش سبد کالا توزیع میشود.

مسئول خیریه آبشار عاطفه ها شعبه ایتام رفسنجان اظهار کرد:هر سال مهر ماه به همت خیرین شهرستان پک و حواله خرید لوازم تحریر به ایتام اهدا میشود تا در سال تحصیلی کمبود احساس نکنند.سعی میشود در جشن های متفاوت آرزوهای ایتام برآورده شود .

اعظم حسین زاده تاکید کرد:انجام عقیقه با رعایت تمام آداب شرعی،قربانی نذورات ،پرداخت کمک هزینه تحصیلی و لوازم التحریر و کلاس های کمک آموزشی ایتام ،اشتغالزایی زنان بی سرپرست و پرداخت کمک هزینه درمانی ایتام از دیگر عملکرد های خیریه آبشار عاطفه ها شعبه ایتام رفسنجان است .

در اخر خاطر نشان کرد:خیرین میتوانند کمک های خود را به شماره کارت 5859837003189855 واریز نمایند .

 

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.