منو

درب خیریه کوثر به روی همه باز است

مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر مهر رفسنجان از همشهریان نیک‌اندیش خواست کمک‌های خود را از طریق خیریه‌ها به نیازمندان واقعی برسانند.

۰۵ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،محسن اسماعیلی ضمن قدردانی از تمامی افرادی که تا کنون با کمال فروتنی و فداکاری همراه این مؤسسه بوده‌اند، بیان کرد: رفسنجان شهر خیّرخیزی است و مردمان خیراندیش و نیکوکاری دارد که بر اساس فطرت خیرخواهانه خود، دست نیازمندان را به مهر می‌فشارند و دردمندی را رد نمی‌کنند.

وی در این راستا یکی از معضلات را وجود سودجویانی دانست که با مراجعه به مردم، خود را نیازمند معرفی می‌کنند تا از کمک‌ آنان بهره‌مند شوند؛ و بیان کرد: برای پیشگیری از این معضل و هدایت کمک‌های مردم خیرخواه به سمت نیازمندان واقعی و مقابله با تکدگری، مؤسسه خیریه با پشتوانه گروه تحقیق خبره و شناسایی موثق نیازمندان شهرستان، از همه نیک اندیشان درخواست می‌کند نیازمندان را به خیریه معرفی کنند و کمک‌ها را از طریق خیریه به نیازمندان واقعی برسانند.

اسماعیلی در ادامه افزود: خیریه کمک‌های مردمی را با رعایت کرامت انسانی، عزت نفس و حفظ آبروی نیازمندان به آنان می‌رساند و همچنین با اشتغال‌زایی و اختصاص وام قرض‌الحسنه موجب توانمندسازی نیازمندان می‌شود.

وی تأکید کرد: بدین منظور طرح «شکرانه سلامت» در دست اجراست و خیریه عضو افتخاری می‌پذیرد تا با هم در جهت ایجاد شهر و جامعه‌ای بهتر، سالم‌تر، ایمن‌تر، با ثبات‌تر، شاداب‌تر و بدون نیازمند گام برداریم.

مدیرعامل خیریه کوثر همچنین از بازدید خیرین از این مؤسسه استقبال کرد و گفت: درب خیریه کوثر به روی همه مردم باز است تا در مورد نحوه عملکرد این مؤسسه اطلاع بیشتری کسب کنند و در صورت تمایل به خانواده بزرگ خیریه کوثر بپیوندند.

وی در خصوص نحوه عضویت افتخاری گفت: در روزهای اخیر فرم‌ عضویت افتخاری در اداره‌ها، شرکت‌ها، کارخانه‌ها، بازار و مغازه‌های شهر رفسنجان در حال توزیع است. همشهریان عزیز در صورتی که می‌توانند با کمک نقدی (هرچند اندک) کمک غیرنقدی، آموزش مهارت و حرفه و ارائه هرگونه خدمت به مددجویان، با ارسال پیام به شماره همراه ۰۹۳۶۸۷۸۲۴۷۴ اعلام همکاری کنند و جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و خدمات، صفحه مجازی این موسسه را دنبال کنند

https://instagram.com/kosarrafsanjan.charity?utm_medium=copy_link


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.