منو

سارقان زورگیر کمتر از 72 ساعت در رفسنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامي رفسنجان از دستگیری 4 سارق زورگیر منزل و خودرو کمتر از 72 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

۱۴ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،سرهنگ”اکبر نجفی”گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به صورت زورگیری با سلاح سرد، پیگیری های لازم به صورت ویژه در دستور کار  پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در زمان رسیدگی به این پرونده ها، گزارش دیگری از یک شهروند مبنی بر سرقت پیکان وانت و چندین گونی پسته او نیز به پلیس گزارش شد که در این رابطه ماموران کلانتری 12 با حضور ضربتی در محل و گشت زنی در محدوده سرقت، خودروی مسروقه را کشف و در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی بیان داشت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به انجام سرقت منزل و زورگیری از صاحب منازل با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کردند که ماموران با اقدامات ضربتی خود موفق شدند این 2 نفر را نیز کمتر از 72 ساعت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي رفسنجان تصریح کرد: این سارقان که تلفن همراه، خودرو، پسته و طلاجات مردم را با تهدید سلاح سرد سرقت مي كردند و به 5 فقره سرقت منزل و زورگیری اعتراف کردند و پس از ارجاع به مرجع قضائی روانه زندان شدند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.