منو

افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان عنوان کرد: دو دستگاه اتوبوس جدید مناسب سازی شده ویژه معلولین با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط شهرداری رفسنجان خریداری و به سیستم ناوگان حمل و نقل شهری اضافه و وارد شبکه خدمت‌رسانی به مردم شد.

۲۱ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، مهندس محمدرضا سلمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت خدمات به مسافران و ضرورت برقراری عدالت اجتماعی، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در دستور این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا دو دستگاه اتوبوس جدید مناسب سازی شده ویژه معلولین با هزینه ای بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال توسط شهرداری رفسنجان خریداری و به سیستم ناوگان حمل و نقل شهری اضافه و وارد شبکه خدمت‌رسانی به مردم شد.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، عنوان کرد: در حال حاضر بدلیل محدودیت های کرونایی ۳۰ دستگاه اتوبوس در شهر رفسنجان و حومه فعال بوده و اقدام به جابجایی مسافران می نمایند.

سلمانی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مطرح‌شده در موضوع حمل‌ونقل عمومی، افزایش اتوبوس‌های درون شهری برای افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کاهش تجمع مسافران بود که خوشبختانه این امر با پیگیری‌های صورت گرفته و علیرغم مشکل شهرداری‌ در تأمین اتوبوس جدید تا حدودی مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان اضافه کرد: از شهروندان درخواست دارم برای حفظ سلامت خود و دیگران با استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.