منو

دادستان کرمان عنوان کرد؛ یک مدیرکل در کرمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تحت تعقیب قرار گرفتن مدیر یکی از ادارات کل استان کرمان به اتهام ایجاد مانع برای تولید و عدم رعایت حقوق شهروندی خبر داد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، دادخدا سالاری در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استان کرمان افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، چاره کار حل مشکلات اقتصادی کشور را نگاه و تکیه به درون کشور و سرمایه‌های داخلی و تحقق مفاد اقتصاد مقاومتی دانسته اند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار جهانی علیه نظام مقدس اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی از تولیدکنندگان به عنوان افسران و سربازان این خط مقدم تعبیر فرمودند و همه ارکان حاکمیتی و اجرایی بایستی در جهت تقویت و پشتیبانی این رزمندگان حرکت کنند.

مدعی العموم در استان کرمان با تاکید بر این مطلب که تضعیف رزمندگان اقتصادی گناهی نابخشودنی است، تصریح کرد: بر مبنای همین نگرش پس از اعلام اداره کل بازرسی استان مبنی بر اینکه نه تنها رفع مانع در خصوص یک کارآفرینی صورت نگرفته بلکه مانعی برای این واحد توسط یکی از ادارات کل استان کرمان ایجاد شده است.

وی افزود: لذا از باب عدم رعایت حقوق شهروندی و عدم اجرای اوامر حاکمیتی و قانونی، پرونده در این رابطه در دادسرای مرکز استان کرمان تشکیل و مدیران ذیربط به اتهام عدم رعایت حقوق شهروندان و عدم اجرای قوانین حاکمیتی و قانونی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.