منو

قدردانی دانشگاه علوم پزشکی از مجموعه مدیریت شهری در مقابله با کرونا

مجموعه مدیریت شهری رفسنجان با اقدامات خود از ضدعفونی و شستشوی روزانه معابر تا تجهیز آزمایشگاه تشخیص مولکولی، نقش مهم خود در ستاد مبارزه با کرونا را به خوبی ایفا کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹

مجموعه مدیریت شهری رفسنجان با اقدامات خود از ضدعفونی و شستشوی روزانه معابر تا تجهیز آزمایشگاه تشخیص مولکولی، نقش مهم خود در ستاد مبارزه با کرونا را به خوبی ایفا کرد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در راستای رعایت دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در شهر با تکیه بر انجام وظایف معمول و روزانه، برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرجع تشخیص مولکولی در رفسنجان نیز اقدام کرد.

مدیریت شهری با توجه به اهمیت موضوع، با همکاری گروههای خودجوش و داوطلب و هیأت ها و سایر نهادهای دولتی و غیردولتی علاوه بر ضدعفونی روزانه معابر، اماکن و بوستان ها، اقدام به گندزدایی و شستشوی روزانه وسایل حمل و نقل عمومی پرداخت و به همین منظور تمامی تاکسی ها، اتوبوس ها و ایستگاه های مربوطه ضدعفونی شدند.

اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از همکاری قابل تحسین شهرداری و شورای اسلامی شهر در ایام شیوع کرونا، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه مرجع تشخیص مولکولی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال را از اقدامات مهم و اساسی مدیریت شهری دانست.

وی در ادامه هم چنین به قبول مسئولیت ضدعفونی مراکز عمومی شهر از جمله پارک ها، اتوبوس ها، تاکسی ها و … توسط شهرداری اشاره کرد و مراتب سپاس از مجموعه مدیریت شهری را به جا آورد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.