منو

سپرده‌گذاری 4 میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این سپرده‌گذاری باعث تسهیل در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان شده است.

۱۷ فروردین ۱۴۰۱

به گزاش ایستار ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این سپرده‌گذاری باعث تسهیل در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان شده است.

وی مشارکت خیران در افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را زمینه‌ای در تسریع خدمت‌رسانی به نیازمندان برشمرد و افزود: این صندوق در زمینه‌های اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و حوزه عمرانی به نیازمندان وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

صادقی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت باهدف کمک به نیازمندان گفت: خیرانی که در این صندوق سپرده‌گذاری می‌کنند، می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمان طی سال گذشته 13 هزار و 994 فقره تسهیلات به ارزش 183 میلیارد و 621 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.

صادقی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد نمونه بارز بانکداری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق ضمانت آسان برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم این صندوق است که در نظام اقتصادی کشور و توانمندسازی اقتصادی محرومان تأثیر بسیاری دارد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.