منو

اعتیاد و عدم کنترل خشم، کودک 9 ساله را به کام مرگ کشاند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک 9 ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و عدم کنترل خشم پدر، این کودک را به کام مرگ کشاند.

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار به نقل از فارس ، افشین صالحی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر اظهار کرد: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدرش را به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد.

وی گفت: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز عدم کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله وارد شده که نهایتا منجر به مرگ وی می‌شود.

دادستان بردسیر با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، افزود: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام، مشخص شده که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود انگیزه‌اش را تنبیه اعلام کرده و‌ بیان داشته قصد کشتن او را نداشته است.

صالحی‌نژاد تاکید کرد: پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.