منو

اصل دین نشانه است

سخنان فائزه هاشمی فرزند هتاک و گستاخ اکبر هاشمی رفسنجانی در جسارت به مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و همسر بزرگوار ایشان حضرت خدیجه کبری(س) که در روزهای اخیر احساسات پاک مذهبی مردم شریف ایران را جریحه دار کرده، ریشه در همان تفکری دارد که ۱۴۰۰ سال پیش امثال معاویه در سینه داشتند، سخنان فائزه هاشمی به صرف شخصیت خود او، فاقد ارزش توجه و حتی تکدر خاطر است.

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

تارنمای خبری ایستار- یادداشت//مطرف بن مغیره فرزند مغیره الشعبه از یاران وفادار معاویه روایت می کند که شبی پدرش از نزد معاویه به خانه بازگشت در حالی که آثار ناراحتی شدید در چهره اش هویدا بود،فرزند که از اندوه پدر بیمناک شده بود از مغیره دلیل ناراحتی اش را جویا می شود، مغیره به فرزند پاسخ می دهد؛ به معاویه گفتم: تو به آرزویت رسیدی، ای کاش بساط مهر و عدل می گستردی و چون سن تو هم زیاد شده ، کاش به بنی هاشم هم رحم و محبت می کردی چون دیگر در نزد آنان چیزی نمانده است. وقتی که معاویه سخنان مرا شنید، گفت:هیهات، هیهات، ابوبکر، حکومت کرد و رفت ولی پس از مرگ نامش هم مرد. عمر حاکم شد و رفت و عثمان حاکم شد و رفت و چیزی از آنان نماند ولی محمد هر روز نامش پنج نوبت در مناره ها ذکر می شود. پس با این حساب، چه چیزی برای ما می ماند. نه ،من هرگز راحت نمی شوم مگر این نام هم دفن شود.

سخنان فائزه هاشمی فرزند هتاک و گستاخ اکبر هاشمی رفسنجانی در جسارت به مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و همسر بزرگوار ایشان حضرت خدیجه کبری(س) که در روزهای اخیر احساسات پاک مذهبی مردم شریف ایران را جریحه دار کرده،از جنس روایتی است که در ابتدای این یادداشت نقل شد ، سخنان فائزه هاشمی به صرف شخصیت خود او، فاقد ارزش توجه و حتی تکدر خاطر است.

آفتاب نبوت را چنان جایگاهی است که از لج پراکنی امثال انسانهای بوی نبرده از شرافتی همچون هاشمی غباری هم بر آن نخواهد نشست اما برای ملت مسلمان ما بینه ای است از آنچه که گروهی چون او در سینه دارند.

اینکه فائزه هاشمی که هست و نیست خودش و خانواده اش از انقلاب اسلامی مردم ایران حاصل شده امروز دیگر نه به نظام بلکه به اصل دین و نبوت حمله می کند ریشه در همان تفکری دارد که ۱۴۰۰ سال پیش امثال معاویه در سینه داشتند.

جنگ معاویه در برابر علی(ع) نه صرفاً از سر دشمنی با ولایت مولا بود،بلکه معاویه با علی (ع) دشمن بود چون او را حافظ تام و تمام دین احمدی (ع)می دانست.

فائزه با نظام اسلامی زاویه دارد چون با اسلام مساله دارد،اون معاند نظام است چون نظام ، جمهوری اسلامی است و این صرفاً اعتقاد شخص او نیست. بسیاری در اطراف هاشمی فرزند و هاشمی پدر هستند و بودند که چون او می اندیشند اما برای حفظ ظاهر و داشتن کور سوی امیدی به نشستن بر کرسی قدرت جرات بیان آن را ندارند.

معاویه رفت و اسلام ماند،فائزه هم خواهد رفت و اسلام و انقلاب به خواست حضرت حق تعالی خواهد ماند واین سنت الهی است،کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند. (توبه،۳۲)

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.