منو

استاندار کرمان: شرکت‌های بزرگ استان برای تامین نیازمندی‌های خودشان هم سرمایه‌گذاری نکردند

استاندار کرمان گفت: شرکت‌های بزرگ نقش پیشرانی خود در توسعه استان را ایفا نکرده و حتی برای تامین نیازمندی‌های خودشان هم سرمایه‌گذاری نکردند.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار ، علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره امتنان از نخبگان و برترین‌های جامعه کار و کارگری و منتخبان سی و سومین جشنواره امتنان استان کرمان که در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد اظهار داشت: باید از اعتبار شرکت‌های بزرگ استان کرمان در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها بزرگ نقش پیشرانی خود در توسعه چند وجهی استان را ایفا نکردند در حالی که این واحدها می‌توانستند پیشران توسعه در استان باشند گفت: این شرکت‌ها حتی در تامین نیازمندی‌های خودشان هم سرمایه‌گذاری نکردند و این یک تراژدی است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه پول شرکت‌های بزرگ نباید در بانک‌ها سپرده باشند گفت: واحدهای تولیدی باید واحد تحقیق و پژوهش خود را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه باید اقدامات هدفمند و موثر در راستای تحقق شعار سال در همه بخش‌ها داشته باشیم افزود: هزاران شغل را می‌توانیم با دانش ایجاد کنیم و مدیران باید فهم همه جانبه مبتنی بر دانش داشته باشند.

زینی‌وند با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه نیازمند ایجاد و فراهم شدن زمینه توسعه اشتغال خرد و واحدهای متوسط و کوچک است ادامه داد: فرایند زیرساخت تولید را باید افزایش می‌دادیم.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت عظیم و سرمایه ارزشمند جمعیت جوان کشور فرصتی بود که دارد از دست می‌رود تصریح کرد: متاسفانه پنجره جمعیتی ما در حال بسته شدن بوده و به سرعت داریم این ظرفیت را از دست می‌دهیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه موضوع وجود اتباع خارجه در کشور یک موضوع پیچیده و چند لایه است گفت: رویکرد دولت به گونه‌ای است که اتباع خارجی مهمان در کشور ما ساماندهی خواهند شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.