منو

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: بسیج سازندگی برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان ورود کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار بسیار نگران کننده ای از ترک تحصیل دانش آموزان در دوران کرونا داریم که به دلیل ناتوانی خانواده ها در تامین ابزار هوشمند، بچه ها از تحصیل بازماندند و بسیج سازندگی می تواند برای حل این مشکل ورود کند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در نشست مجمع نمایندگان با رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمان افزود: با توجه به اقبال و اجماعی که در کشور درباره بسیج وجود دارد، دوره طلایی کار بسیج سازندگی خواهد بود و اختیارات، مجوزها و ظرفیت های زیادی در بودجه امسال برای این نهاد ایجاد شده که لازم است بسیج برنامه های پیشنهادی خود در حوزه های مختلف را به نمایندگان ارائه کند.

وی با تأکید بر پیگیری برش استانی و ملی اعتبارات بسیج سازندگی توسط این نهاد افزود: بسیج سازندگی می تواند با شرکت های بزرگ و معین های توسعه در استان کرمان برای انجام فعالیت و مسئولیت های اجتماعی توافق و همکاری کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمار بسیار نگران کننده ای از ترک تحصیل دانش آموزان در دوران کرونا داریم که به دلیل عدم توانایی خانواده ها در تامین ابزار هوشمند، بچه ها از تحصیل بازماندند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این موضوع مدیریت نشود، تبعات خطرناکی برای کشور دارد و پیشنهاد این است بسیج سازندگی جلسه مشترکی با آموزش و پرورش برگزار و وضعیت شهرستان‌ها در این موضوع بررسی و به تفکیک آمار ترک تحصیل مشخص شود که ما نیز آمادگی همکاری و اعتبار گذاشتن برای حل این مسئله را داریم.

وی با اشاره به اینکه همه تخلفات ریشه در جهل و نادانی دارد تصریح کرد: بسیج می تواند با همکاری افراد محصل و دانشجو در تابستان کلاس های فوق العاده برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل برگزار و افراد جا مانده را به آزمون شهریور برساند تا برای مهرماه نیز آماده شوند

پورابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و سازندگی بسیج عنوان کرد: تلاش برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیز کار مهمی است زیرا کار برای فکر و اندیشه است.

نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: ترک تحصیل دانش آموزان در دوران کرونا نگرانی زیادی ایجاد کرده که در واقع زلزله خاموشی است که در مناطق حاشیه شهرها و دیگر نقاط رخ می دهد و باید از آن جلوگیری شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.