منو

تشریح برنامه های دهه بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان برنامه‌های دهه بسیج سازندگی و رزمایش الی بیت المقدس را تشریح کرد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش ایستار،صبح سه شنبه سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان  در نشست خبری با موضوع دهه بسیج سازندگی و رزمایش الی بیت المقدس در محل تالار مائده اذعان کرد:متاسفانه به دلیل وضعیت قرمز شهرستان رفسنجان رزمایش الی بیت المقدس 12ویژه گردان های بیت المقدس شهرستان در اسفند ماه سال گذشته برگزار نشد و به اردیبهشت ماه 1401موکول شد.در تاریخ بیست و دوم و بیست و سوم اردیبهشت 1401 هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در در حوزه های خود رزمایش الی بیت المقدس را برگزار خواهند کرد.

سرهنگ محمد پساوند افزود:این رزمایش با اهدافی از جمله؛بستر سازی برای ایجاد آمادگی و ارتقاء توان امنیتی رزم رده های تحت امر قرارگاه امام هادی (ع)،آمادگی برای مقابله با اقدامات دشمن در داخل کشور ،ارتقاع سطح هم افزایی و هماهنگی سپاه با سایر ارگان ها و تقویت روحیه جهادی و شهادت برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان تصریح کرد :در دهه بسیج سازندگی از 17الی 26اردیبهشت ماه ۳۴۰نفر از جهاد گران در قالب ۲۵گروه جهادی«جهادگران فاطمی» اقداماتی از جمله ؛ساخت خانه در مناطق محروم ،ارائه خدمات دندان پزشکی در روستای عرب آباد ،سم پاشی جایگاه های دام روستای خنامان ،ویزیت رایگان در مناطق محروم ،دیدار با خانواده شهدا ، ارائه میز خدمت در نماز جمعه هفته جاری،توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند  و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان انجام خواهند داد.

در آخر گفت :در دهه بسیج سازندگی یادبود شهید سید محمد حجازی در شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.