منو

معاون پارلمانی رئیس جمهور در رفسنجان: برای حل مسائل به روحیه جهادی نیاز داریم

سید محمد حسینی در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار اذعان کرد: ما در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن به همان روحیه دفاع مقدس نیاز داریم.

۰۵ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار در ‌حسینیه ثارالله رفسنجان ضمن تجدید عهد با شهدا اظهار کرد: با همان عزم راسخ و تفکر انقلابی، راه شهدا را ادامه خواهیم داد .

حسینی افزود: اکنون دولتی در راس کار است که بسیاری از سرداران دفاع مقدس در مسند امور هستند و شبانه روزی تلاش می‌کنند تا وضعیت کشور سامان یابد.

وی با تاکید بر این موضوع که «به همان روحیه‌ای که دوران جنگ تحمیلی عامل پیروزی شد، نیاز داریم» افزود: در مواجهه با جنگ ترکیبی با همان روحیه دفاع مقدس باید در جهاد تببین در خدمت به مردم پیشگام باشیم.

معاون رئیس جمهور گفت: وقتی کار ما رنگ خدایی داشته باشد، خداوند ما را یاری خواهد کرد و معتقدیم با همدلی و همراهی قوای سه گانه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، می توان مسائل را حل کرد.

وی با ذکر نام شهید صیادخدایی گفت: راه سرخ شهادت ادامه دارد و ارتباط با شهدا و خانواده آنها لازم است تا دائما ثابت قدم باشیم.

مسئولیت‌ها، امانتی بر گردن ما هستند


محمد مهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این گردهمايی با ذکر ، یاد و خاطره شهدای رزمنده گردان ۴۱۲ عنوان کرد: چنین جلساتی روح انسان را ذلال و زنگار می‌زداید.

وی افزود: مسئولیت‌ها، امانتی بر گردن ما هستند که امیدواریم با کمک دوستان این امانت را به خوبی حفظ کنیم.

استاندار کرمان گفت: دعای خیر حاج قاسم عزیز در انجام مسئولیت سنگین به دوش ماست و باید آن را به شکل صحیح ادا کنیم.

وی در آخر خاطر نشان کرد:استاندار کرمان در آخر گفت: برخی از رزمندگان و شهدای جنوب استان کرمان ( بم، جیرفت و غیره) که در گردان های مختلف اعم از گردان ۴۱۲ از گردان های تشکیل شده در رفسنجان بود حضور داشتند امّا مظلوم واقع شده و در شهر خودشان غریب بودند باید سپاه ثارالله برنامه ای جهت معرفی این شهدا به کار گیرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.