منو

استاندار کرمان: نظارت دستگاه‌ قضا بر ادارات هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهد

استاندار کرمان با تاکید بر جنبه های مثبت نظارت دستگاه قضا بر ادارات بویژه در پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: نگاه دستگاه های نظارتی باید کمک به نهادهای اجرایی باشد تا هزینه ها برای مردم و جامعه کاهش یابد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار دکتر محمدمهدی فداکار روز سه شنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان افزود: اعمال این نظارت ها در پیشگیری از وقوع جرم و چالش های بعدی بسیار تاثیرگذار است.
وی گفت: آماده هستیم از نظرات مشورتی و فنی دستگاه قضایی به منظور اجرای بهتر برنامه ها و طرح ها استفاده کنیم.
استاندار کرمان ادامه داد: مطمئن هستیم که دستگاه قضایی پشتیبانی و حمایت لازم از دستگاه های اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقامه عدل از ضروریات حکومت اسلامی است تاکید کرد: اقامه عدل مسئولیت بسیار سنگینی است و البته پاداش بزرگی را نیز در پی دارد.

فداکار همکاری دستگاه قضایی را رکن اصلی در شورای تامین دانست و تاکید کرد: پشتیبانی های دستگاه قضایی در اجرای کردن مصوبات شورای تامین از اهمیت بسزایی برخوردار است


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.