منو

سفر استاندار کرمان به ریگان/بازگشایی پل محور ریگان – ایرانشهر تا شهریور ماه

استاندار کرمان در سفر به شهرستان ریگان از عملیات بازسازی پل محور ریگان - ایرانشهر که در سیل سال گذشته تخریب شده بود بازدید به‌عمل آورد.

۱۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش ایستار، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در دومین روز از سفر خود به شهرستان‌های شرق استان کرمان صبح امروز چهارشنبه وارد ریگان شد و در بدو ورود مورد استقبال امام جمعه، مسئولان محلی و سران طوایف این شهرستان قرار گرفت.

ساختمان پزشکان بیمارستان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شهرستان ریگان با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید این ساختمان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در2 طبقه و با ۳۰۸ متر زیربنا ساخته شده است.

استاندار کرمان همچنین از عملیات بازسازی پل جاده ریگان – ایرانشهر که در سیل سال گذشته تخریب شده بود بازدید به عمل آورد، پل جاده ریگان – ایرانشهر دارای ۶ دهنه است که در سیل سال گذشته یک دهنه آن تخریب و بعد از آن به منظور ایجاد ایمنی پل کاملا تخریب شد که بازسازی آن در جریان است.

مرادآبیار فرماندار ریگان گفت: در حال حاضر این پروژه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اضافه کردن ۲ دهنه دیگر یعنی ۹ دهنه هشت متری با 3 هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی در حال انجام است.

وی بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل ستاد بحران با مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته و تا شهریور سال جاری نیز این پل بازگشایی خواهد شد.

استاندار کرمان همچنین با گروه جهادی صاحب‌الزمان (عج) روستای سنگ‌آباد از توابع شهرستان ریگان نیز دیدار کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.